Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju något positivtAlltså, levern är ju åt fel håll om man jämför med Fiddyn. Just sayin
”Niledent Sveriges idag enda jakarandafärgade dentalprodukt... ”Ähh. Brun tavla ju.
Rätt håll om man jämför med originalet denna är en remake på, en viss version av 6152/1..Det är ju något positivt
Rätt håll om man jämför med originalet denna är en remake på, en viss version av 6152-1..
Exakt så. Och det enda rätta hållet om det ska vara lite praktiskt.Rätt håll om man jämför med originalet denna är en remake på, en viss version av 6152/1..
Då han man fel så att sägaMen om man inte vill det då?!
Då han man fel så att säga
Så länge du är glad så”Niledent Sveriges idag enda jakarandafärgade dentalprodukt... ”
brunt är bästa panerai tavelfärgen
Du tror inte det kommer fler med andra baksidor bara?Alltså detta är det bästa moderna Luminor (1950)-släppet i modern tid sedan Fiddyn. Detta är huge!! Då den inte går att få tag på alldeles oavsett hur VIP man är med en boutique utanför DACH ( ) är jag mest lite ledsen över att detta släpp gör att en likadan INTE kommer att släppas igen...
Sjukt.. Remake på typ min absoluta favorit ever..
Ett halvt dygn senare som Paneraiägare och jag känner att besattheten har börjat. Måste ha fler band! (Tips?)
Ett halvt dygn senare som Paneraiägare och jag känner att besattheten har börjat. Måste ha fler band! (Tips?)
Vi har avhandlat det här i tråden flertalet gånger, dra en sökning så för du fler svar.
Men här är mina favoriter:
Oleg Stephenko
Mays Berlin
Kostas Veni
Toshi
AW straps
Utöver OEM?
Toshi
Mays
Combat straps
Oleg
AW-straps
MJ-leather
Är flera populära tillverkare som har flertalet köpare här på forumet
På nått sätt så läser jag cpjerry istället för cjperry när jag ser ditt nick. Inget illa ment, bara jag som är skruvad.Tack för tipsen
Giftigt!Skallerormen passar perfekt. Tack! @Scipio
Mays-berlin har 25% på vintage serien med koden friendsEtt halvt dygn senare som Paneraiägare och jag känner att besattheten har börjat. Måste ha fler band! (Tips?)
Mays-berlin har 25% på vintage serien med koden friends
Riktigt kul att du högg en destro. Jag ser också att du tagit upp det blå även i bandet. Snyyyyggt!
Riktigt kul att du högg en destro. Jag ser också att du tagit upp det blå även i bandet. Snyyyygt!
Jaså är det det. Minsann. Ibland överträffar verkligheten dikten. Bra balans i helheten blir det.Det är minsann originalbandet! Ibland är det precis som de vet vad de sysslar med de där Paneraiarna
T.o.m 22/6For real? Nice! Hur länge gäller den?