• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

9701329C-B977-405F-ADF3-A5C6866CD29E.jpeg

Temat idag är orange.

Eller blå kanske...
18B37461-2EC9-4B11-8413-C6F2752C5512.jpeg

Alltså. På riktigt! Hör har jag gått runt och trott att OEM band is the shit. Inte riktigt fattat när andra har skrivit om hur sköna band kan vara. Klämde en del på vår gtg men nu när jag har fått ett par timmar med ett Mays-Berlinband på handleden, det är ofattbart skönt och snyggt. Det här är lika stort som när jag provade min första Panerai, 372, första gången.

Alltså. På riktigt! Hör har jag gått runt och trott att OEM band is the shit. Inte riktigt fattat när andra har skrivit om hur sköna band kan vara. Klämde en del på vår gtg men nu när jag har fått ett par timmar med ett Mays-Berlinband på handleden, det är ofattbart skönt och snyggt. Det här är lika stort som när jag provade min första Panerai, 372, första gången.
Välkommen in i den extrema bandklubben. Mina OEM blir mest liggande faktiskt ... jag köpte ett idag för att försöka motbevisa mig, men det finns säkert att köpa begagnat på K&S snart. :D

Jag tror jag är kär! Panerai 1537 ”råkade” jag testa på lunchen när en klocka hämtades ut från service på Nymans. Har inte sett så många på forumet (eller så är jag dålig på att söka). Är det någon som har lite bilder att visa upp? :)

Jag tror jag är kär! Panerai 1537 ”råkade” jag testa på lunchen när en klocka hämtades ut från service på Nymans. Har inte sett så många på forumet (eller så är jag dålig på att söka). Är det någon som har lite bilder att visa upp? :)
Har inte sett någon på forumet, nej. Bästa sättet att hitta bilder på paneraimodeller tycker jag är att söka på #pam1537 på instagram.

Det är många pannor med många komplikationer till salu just nu och även några Base såsom 372. I mina ögon är det enormt olika klockor, de känns nästan som olika märken i mina ögon. Håller ni med?

Det är många pannor med många komplikationer till salu just nu och även några Base såsom 372. I mina ögon är det enormt olika klockor, de känns nästan som olika märken i mina ögon. Håller ni med?

Nja, håller inte med, men den logiken skulle alla märken kännas som ”olika märken” bara för att de har modeller som är olika varandra.

Och då är Panerai ändå jävligt lika varandra om man tar ett steg tillbaka och jämför med andra tillverkare.

Tillbaka
Topp