En heltokig idé, men har den funkat för dig så vore det själve den om jag inte gick på den också!Exakt så. Jag har gjort den manövern två gånger. Lyckat båda gångerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En heltokig idé, men har den funkat för dig så vore det själve den om jag inte gick på den också!Exakt så. Jag har gjort den manövern två gånger. Lyckat båda gångerna.
En heltokig idé, men har den funkat för dig så vore det själve den om jag inte gick på den också!
Bästa pannan
Hädare
Bronzats idag.. Åkt till Skåne på långhelg och hör och häpna; bara en Panna i form av Bronzon medtagen
![]()
Fu!Den här var nåt nytt för mig, PAM 366, inget jag själv hade köpt kanske men rätt fräck, ball i mörker!
![]()
Kanske först på Panerai-köplistan, men för mig som har spenderat omoraliskt timmar över kinesiskaböcker var den rätt fräck ändå!Den här var nåt nytt för mig, PAM 366, inget jag själv hade köpt kanske men rätt fräck, ball i mörker!
![]()
Den heter så.Väckte den ett köpsug?![]()
Kanske först på Panerai-köplistan, men för mig som har spenderat omoraliskt timmar över kinesiskaböcker var den rätt fräck ändå!
Lite så, eller jag kanske fastnar och blir sugen på en Radiomir eller Sub efter en Luminor?Efter 422, och 590?
Ok, jag gifter mig snart. Förmodligen kommer jag klä mig svart med någon gulddetalj. Vilken panna ska få äran?
- Pre-A1 på svart band!
- 911 på svart band!
- Köp en 512/574/620. Du behöver en dresspanna!
- Fuck traditioner! Gå all in med bronzon. Ni kommer ju ändå att ha gulddetaljer på ert bröllop
Ok, jag gifter mig snart. Förmodligen kommer jag klä mig svart med någon gulddetalj. Vilken panna ska få äran?
- Pre-A1 på svart band!
- 911 på svart band!
- Fuck traditioner! Gå all in med bronzon. Ni kommer ju ändå att ha gulddetaljer på ert bröllop
- Pre-A1 på svart band!
- 911 på svart band!
4.Ok, jag gifter mig snart. Förmodligen kommer jag klä mig svart med någon gulddetalj. Vilken panna ska få äran?
- Pre-A1 på svart band!
- 911 på svart band!
- Pre-A1 på svart band!
- 911 på svart band!
1 blir riktigt nice...Ok, jag gifter mig snart. Förmodligen kommer jag klä mig svart med någon gulddetalj. Vilken panna ska få äran?
- Pre-A1 på svart band!
- 911 på svart band!
Och hur kommer det sig? Ska du svika oss?
Bästa pannan![]()
![]()
Aldrig! Kom över en BMG för några veckor sedan.
Har burit annat helt enkelt så 372:an håller sig i bra skick om den ryker till förmån för BGM:n
Helt klart!![]()