Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här verkar det finnas kunskap! Hur hittar jag rätt i panna-djungeln? Jag söker en Luminor Marina med sandwich-tavla. Gärna glasbaksida, på gummi och gärna ”matt” boett. Finns det många olika ref som stämmer in? Sandwich är väl egentligen enda kravet, resten är bara bonus![]()
Vad sägs om 797 som alternativ?Här verkar det finnas kunskap! Hur hittar jag rätt i panna-djungeln? Jag söker en Luminor Marina med sandwich-tavla. Gärna glasbaksida, på gummi och gärna ”matt” boett. Finns det många olika ref som stämmer in? Sandwich är väl egentligen enda kravet, resten är bara bonus![]()
44mm!Storlek? 1392 - 42mm, 1312 - 44mm
Ser bra ut! Om enda kravet skulle va sandwich och 44mm, blir det väldigt många alternativ då?
Japps.Ser bra ut! Om enda kravet skulle va sandwich och 44mm, blir det väldigt många alternativ då?
Hade vart gött med typ nån sida där man bockar i det man vill ha så filtrerar den fram de refnr som passar
Det har jag inte sett någon, tyvärr.Hade vart gött med typ nån sida där man bockar i det man vill ha så filtrerar den fram de refnr som passar![]()
Förutsatt att du vill ha stål, subsekund och utan datum är dessa några som kan passa:Ser bra ut! Om enda kravet skulle va sandwich och 44mm, blir det väldigt många alternativ då?
915Förutsatt att du vill ha stål, subsekund och utan datum är dessa några som kan passa:
Vanliga modeller:
111 (H och framåt)
510 (Q och bakåt)
796 (Destro, dvs för vänsterhänta)
Exklusivare modeller:
911
727
Sen har du ju den som kommer snart med subsekund och "8 Giorni" på tavlan istället för "8 days". Glömt ref.. Den saknar dock texten "Marina" på tavlan
Finns många fler om du kan tänka dig titan etc..
Subsekund klarar jag mig bra utan, gärna så basic som möjligt egentligen. Gärna titan!Förutsatt att du vill ha stål, subsekund och utan datum är dessa några som kan passa:
Vanliga modeller:
111 (H och framåt)
510 (Q och bakåt)
796 (Destro, dvs för vänsterhänta)
Exklusivare modeller:
911
727
Sen har du ju den som kommer snart med subsekund och "8 Giorni" på tavlan istället för "8 days". Glömt ref.. Den saknar dock texten "Marina" på tavlan
Finns många fler om du kan tänka dig titan etc..
Jamendåså. 176!Subsekund klarar jag mig bra utan, gärna så basic som möjligt egentligen. Gärna titan!
Wow där har vi den, tack!Jamendåså. 176!
Det finns en 8-dagarsvariant i 562 också, samt att det är en ny sådan på ingång senare i år troligen (fast med ecru-färgade index istället för vitgröna).Wow där har vi den, tack!![]()
Köp min 510 så kan jag köpa en destro, som faktiskt är vänsterhänt!Här verkar det finnas kunskap! Hur hittar jag rätt i panna-djungeln? Jag söker en Luminor Marina med sandwich-tavla. Gärna glasbaksida, på gummi och gärna ”matt” boett. Finns det många olika ref som stämmer in? Sandwich är väl egentligen enda kravet, resten är bara bonus![]()
Vart ju kanon, nu ska du bara testa dem andra också !
562 Q (2014) och tidigare tickar för de boxarna rätt fint då. Jag gillar min skarpt!Här verkar det finnas kunskap! Hur hittar jag rätt i panna-djungeln? Jag söker en Luminor Marina med sandwich-tavla. Gärna glasbaksida, på gummi och gärna ”matt” boett. Finns det många olika ref som stämmer in? Sandwich är väl egentligen enda kravet, resten är bara bonus![]()
Finns det någon panna likt 372 i 42mm?