• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

36AF5FB3-2815-4846-800C-3A7AA28B1A8F.jpeg

Sommarskuggan :)

Enda klocka jag tänker på nu för tiden. :watching:

Jag frågade Oleg om den var grönare eller svartare IRL fick svaret: it's vintage olive green... SÅ jag testar här med upplever du den mer grön en åt det svarta/mörka hållet. Har en 673a där jag vill ha ett vintageband som går i svart mot tavlan

Jag har fler bilder på det här i tråden om du vill se mer, jag skulle också säga det är mer grönt än svart

GMT är ovärderligt för mig, använder funktionen dagligen, vad gäller siffror kan jag redan klockan, så 3 indikeringar räcker gott! :)

Men det är väl en helt annan skala? Eller är det 12h gmt på den där? Då förstår jag om behovet av ytterligare indikeringar inte är så stort.

Edit: verkar som att det är 12-timmars hand.

Senast ändrad:
Dock var jag ju lite väl snabb på att sälja av mitt fina gröna gummi när jag fortfarande trodde att den skulle lämna, så nu riskerar jag att stå utan gummi under semestern. Så om någon vill bli av med normalstort OEM-gummi i valfri färg (till och med morotsorange) så vet ni var jag finns :)

Dock var jag ju lite väl snabb på att sälja av mitt fina gröna gummi när jag fortfarande trodde att den skulle lämna, så nu riskerar jag att stå utan gummi under semestern. Så om någon vill bli av med normalstort OEM-gummi i valfri färg (till och med morotsorange) så vet ni var jag finns :)
Det är tur att vi vet att din 005:a har 24mm mellan vingspetsarna.

Tillbaka
Topp