Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Granne några hundra meter bortLandet. Det är ju en fet villa i bakgrunden![]()
Ja mina klockor är inga safe queensDet verkar vara långt från campingen i Böda. Annars sitter jag och tänker på att @Palenkovich blå skulle passa att fotas med tjärdofter från gamla segelbåtar i trä där brons kan förekomma naturligt i nautisk utrustning. Snygg är den och härligt att se att den ser lite härjad ut.
Är det ett Oleg Vintage oliv månntro?Sommarkontorsklockan
![]()
Är det ett Oleg Vintage oliv månntro?
Jag frågade Oleg om den var grönare eller svartare IRL fick svaret: it's vintage olive green... SÅ jag testar här med upplever du den mer grön en åt det svarta/mörka hållet. Har en 673a där jag vill ha ett vintageband som går i svart mot tavlan10 poäng till Griffindor! Korrekt
Dock är det något som känns off med klockan.. Kan det vara en 682 de satt fel?"Nya" 1305
![]()
Tror jag gillar 305 bäst fortfarande
![]()
Jag frågade Oleg om den var grönare eller svartare IRL fick svaret: it's vintage olive green... SÅ jag testar här med upplever du den mer grön en åt det svarta/mörka hållet. Har en 673a där jag vill ha ett vintageband som går i svart mot tavlan
Det tror jag.Dock är det något som känns off med klockan.. Kan det vara en 682 de satt fel?
På tal om det så hittade @metamorfos en klocka på c24 som såg ut som 682, hette typ 796 och sades vara 44mm (och andra felaktiga fakta). Det var nya 682 som fått ny ref, visade det sig. 42mm alltså.Dock är det något som känns off med klockan.. Kan det vara en 682 de satt fel?
GMT är ovärderligt för mig, använder funktionen dagligen, vad gäller siffror kan jag redan klockan, så 3 indikeringar räcker gott!![]()
Är du inte klok? WR är väl bara 100m på den där?![]()
Bra där.Femman får stanna ett tag till, för mysig helt enkelt.
![]()
Det är tur att vi vet att din 005:a har 24mm mellan vingspetsarna.Dock var jag ju lite väl snabb på att sälja av mitt fina gröna gummi när jag fortfarande trodde att den skulle lämna, så nu riskerar jag att stå utan gummi under semestern. Så om någon vill bli av med normalstort OEM-gummi i valfri färg (till och med morotsorange) så vet ni var jag finns![]()
Den vänstra hade blivit köp snabbare än snabbt om den hade kommit i Luminor/kronskydd!
Den vänstra hade blivit köp snabbare än snabbt om den hade kommit i Luminor/kronskydd!
Funderar på att fuska lite idag, kan sakna länk när det är sol och bad på G![]()
Nu ska vi inte börja bråkaDär har du redan 911, fast den är inte lika bra.
Jag är bias, äger den till vänster redan![]()