Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter asbra. GrattisVälkomnar mig själv efter mycket funderande över just storleken.
![]()
![]()
ext?...ext?
Snyggt, sitter som en smäck!Välkomnar mig själv efter mycket funderande över just storleken.
![]()
![]()
Jag har följt dina plågor. Det där blir super! Välkommen!Välkomnar mig själv efter mycket funderande över just storleken.
![]()
![]()
To be context?
Jag är en trög norrlänningTo be context?![]()
Vem sa att det bara var de nya submersible som hade block med lysmassa?
![]()
Sitter asbra. Grattis![]()
Snyggt, sitter som en smäck!
Tack hörniJag har följt dina plågor. Det där blir super! Välkommen!
Är detta en 000 pvd eller?
Riktigt bra!Välkomnar mig själv efter mycket funderande över just storleken.
![]()
![]()
Grymt, grattis! Sitter perfektVälkomnar mig själv efter mycket funderande över just storleken.
![]()
![]()
973.På tal om det så hittade @metamorfos en klocka på c24 som såg ut som 682, hette typ 796 och sades vara 44mm (och andra felaktiga fakta). Det var nya 682 som fått ny ref, visade det sig. 42mm alltså.
1000?Dagens. Min första Panerai, mycket nöjd!![]()
Stämmer bra!
Stämmer bra!
Välkomnar mig själv efter mycket funderande över just storleken.
![]()
![]()
Någon som sett nyheterna?
Riktigt bra!
Samtliga är 45mm, förutom 997 som är 48mm.
Mest intressant är enligt mig den första, 995 som saknar allt annat på tavlan jag stör mig på som andra med samma boett i samma storlek har. Så som texten "Automatic" på tavlan från 572.
![]()
![]()
![]()
![]()
De senaste 4 sidorna här ja. Men välkommen in i matchen, som Härenstam brukade säga.Någon som sett nyheterna?
Riktigt bra!
Samtliga är 45mm, förutom 997 som är 48mm.
Mest intressant är enligt mig den första, 995 som saknar allt annat på tavlan jag stör mig på som andra med samma boett i samma storlek har. Så som texten "Automatic" på tavlan från 572.
![]()
![]()
![]()
![]()
Är du i Skruf frivilligt?Såg just en 48a eller 104a på skrufs glasbruk. Någon av er?
Haha jadu det återstår att se. Nästa att testa kanske får bli en 42mm.Spännande, hur ska detta gå?
Grattis![]()
Vad är skruf?Såg just en 48a eller 104a på skrufs glasbruk. Någon av er?
Va? Nä.Haha jadu det återstår att se. Nästa att testa kanske får bli en 42mm.
![]()
Kör en till bild