Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bad taste...Jag tycker det är underhållande att vår kära nya CEO gillar en massa bös... Han får ta och lära sig snart.
![]()
Nä..
Kräktes just lite i munnen
Då är du hemma på uteserveringarna på strandvägen.Jag är lite för blek för vitt gummi...
Kör #sommarfräsch istället
![]()
Blått OEM alligator på 682
Vågar inte gå ut, för mycket klockrån på ÖstermalmDå är du hemma på uteserveringarna på strandvägen.
Vågar inte gå ut, för mycket klockrån på Östermalm![]()
Inte 42or måste vara 47orTur nog kan våra klockor användas som tillhyggen vid eventuella rån.
En fråga, kan ngn förklara exakt vad tripple folding är på ett strap...
Ingen som känner igen en panna sub ändå. Du är safe.Vågar inte gå ut, för mycket klockrån på Östermalm![]()
Typ såhär (ursäkta min kassa skissEn fråga, kan ngn förklara exakt vad tripple folding är på ett strap...
Oki, tack.Hur många lager läder, oftast på den korta delen av strapet, det är. En gammal teknik att göra band på helt enkelt
Så överlappet är längre så att det blir tre lager hela vägen?Typ såhär (ursäkta min kassa skiss)
Spännet är det gråa, och klossen är en keeper.
![]()
Precis. Eller det behöver inte vara tre lager hela vägen, längden på det "inre" överlappet kan variera.Så överlappet är längre så att det blir tre lager hela vägen?
Säger alltså inte så mkt om kvaliteten utan mer om tekniken?
Ser ut som 107 lådanHittade denna låda på blocket. Jag skall inte köpa någon men undrar ändå om den verkligen är äkta. Skall inte nyckelhålet vara mer kantigt på SE boxarna? Finns det månne olika?
![]()
https://www.blocket.se/vi/86283183.htm
Partnerskap med vapentillverkaren Purdey bara, relativt nytt påhitt, från 2005 kanske. I do not approve.Vad är histerien bakon Sealand for Purdey klockorna?
Hur började hela det samarbetet? Vet du?Partnerskap med vapentillverkaren Purdey bara, relativt nytt påhitt, från 2005 kanske. I do not approve.![]()
NopeHur började hela det samarbetet? Vet du?
Inte alls dumt det därJobbigt läge nu...
PAM779 på miros canvas
![]()