• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nej, jag säger att många skulle tvekat för att de inte är vara och trivs inte med storleken. Poängen är att det funkar om man gillar det och trivs (ps. Jag tycker att det ser bra ut).

Håller med, tycker även att den klassiska handledsbilden som alla tar, jag inkl, gör att klockor ser större ut.

Hej alla!
Har läst i tråden väldigt mycket senaste månaderna och köpte till slut en 111 i våras! Nu börjar suget efter ytterligare än Panerai komma och funderar på en 213, är det något som ni med erfarenhet/kunskap om skulle rekommendera? Eller har ni tips på någon annan modell som är liknande? Gillar även dem med grön tavla väldigt mycket, verkar dock lite svårt att få tag på om jag förstått det rätt. Det är verkligen mycket att hålla koll på och jag kan ödmjukt erkänna att jag är långt ifrån er kunskap. Tacksam för alla tips och input!

Hej alla!
Har läst i tråden väldigt mycket senaste månaderna och köpte till slut en 111 i våras! Nu börjar suget efter ytterligare än Panerai komma och funderar på en 213, är det något som ni med erfarenhet/kunskap om skulle rekommendera? Eller har ni tips på någon annan modell som är liknande? Gillar även dem med grön tavla väldigt mycket, verkar dock lite svårt att få tag på om jag förstått det rätt. Det är verkligen mycket att hålla koll på och jag kan ödmjukt erkänna att jag är långt ifrån er kunskap. Tacksam för alla tips och input!
Det är minst två i tråden som har / har haft en 213 eller 212 eller något ganska nära. Dvs. någon mer än jag kommer nog säga något. Annars skulle jag rekommendera att du även kikar på 233, även om den inte är superduperlik, så är det en liknande och om möjligt bättre känsla, enligt min humla. :)

Tror nästan att 372 måste vara den mest fotograferade Pannan av alla, nästan 30.000 inlägg på Insta under #pam372
Har ni ngn som slår det?

Tillbaka
Topp