• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lös min gåta; Älskar Radiomir med wire lugs. Älskar gummi. Tycker inte att kombon funkar. Vad är lösningen?
Lösningen: tänk om
E538AD25-2A89-4235-A5A7-21E786F04B1C.jpeg
 
Jag kan tycka att lumen är rätt stark i början, men min slocknar rätt fort. Samma för dig?
Den går inte att jämföra med något av mina tidigare pannor. Visst lyser den när jag legat i solen men väldigt mkt sämre än andra pannor samt att som du säger...den dör ut snabbt

Sedan är jag förutom det, löjligt nöjd med klocka. Finns en sak till och det är ljudet av verket. Den låter rätt mkt när man skakar den
 
Konstigt.. Lumen på min bronzo är helt fantastisk.

Ska fan köra en lumetävling mellan pannorna igen snart.. Pre-A 001 lär ju vinna
Den går inte att jämföra med något av mina tidigare pannor. Visst lyser den när jag legat i solen men väldigt mkt sämre än andra pannor samt att som du säger...den dör ut snabbt

Sedan är jag förutom det, löjligt nöjd med klocka. Finns en sak till och det är ljudet av verket. Den låter rätt mkt när man skakar den
Min Bronzo upplever jag också ha sämst lume bland både mina nuvarande och tidigare pannor..
Märkligt..
 
Hon är cool, men tycker du verkligen att den ser ut att sitta bra på henne?
Ja jag tycker den klockan med det bandet och hur den sitter är coolt/bra.
Håller med @mårt

För tjejer gäller inte luggar-över-handleden regeln. Speciellt inte för tjejer med pannor
Asså kommer man undan med det dvs ser det bra/coolt/rätt ut i sammanhanget så är er ju bra/coolt/rätt. Men jag förstår vad kmg menar. Men alla som stått i en krogkö vet att det inte är samma regler för tjejer och killar. ;)
 
  • Like
Reactions: kmg
Tillbaka
Topp