Försöker också dämpa P-day-abstinensen med Paneristi Sweden-strapet.. Match made in heaven..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
sjukt braFörsöker också dämpa P-day-abstinensen med Paneristi Sweden-strapet.. Match made in heaven..
![]()
Ja att tråden och Risti-communitiet är en fullgod anledning är givet! Sen skadar det ju inte att klockorna i sig är Da Shit![]()
Och ändå står det OP OP OP OMEGA SEIKO?Ja att tråden och Risti-communitiet är en fullgod anledning är givet! Sen skadar det ju inte att klockorna i sig är Da Shit![]()
It's a keeper and you know it.
Vilken jävla bild. Prisbumpa upp den till 95 tycker jag
Vilken jävla bild. Prisbumpa upp den till 95 tycker jag
Vill bara säga att jag är väldigt glad över att ha haft er i denna tråd (och hela Paneristi communityn) att dela denna galna passion med de 5 åren gubbar <3
Ser fram emot New York 2020![]()
Vi vet bara att du kommer hänga med denna gångvet vi när var hur i NY?
Vafasiken; två arvegods-guldomegor och Arnie-Seikon och övriga leka med barnen-duscha-sova med-Seikos måste ju få sin stund i solen ocksåOch ändå står det OP OP OP OMEGA SEIKO?![]()
![]()
Give us the prerequisites and we'll tell you what to buyNu är Omegan borta så snart kommer det en sprillans ny Panna (alltså ny ny från AD), men vilken blir det?![]()
är det inte så att han redan köpt en och kör en cliffhangerGive us the prerequisites and we'll tell you what to buy![]()
Give us the prerequisites and we'll tell you what to buy![]()
Ni har båda rättär det inte så att han redan köpt en och kör en cliffhanger![]()
390. 779.Ni har båda rättJag har bestämt mig men ändå inte. Det ska vara en 44mm Luminor, så avskalad som möjligt men med något lite speciellt. 590, 795 och 775 är det som snurrar i huvudet just nu.
Sandwich eller inte ?Ni har båda rättJag har bestämt mig men ändå inte. Det ska vara en 44mm Luminor, så avskalad som möjligt men med något lite speciellt. 590, 795 och 775 är det som snurrar i huvudet just nu.
Kommer att bli en helt ny från AD så 390 går bort tyvärr men 779 är trevlig390. 779.
Vilket som, gillar både.Sandwich eller inte ?
Kommer att bli en helt ny från AD så 390 går bort tyvärr men 779 är trevlig
Vilket som, gillar både.
Som @MaziK skrev .. du har 914/915 som bör lanseras nästa månad..Kommer att bli en helt ny från AD så 390 går bort tyvärr men 779 är trevlig
Vilket som, gillar både.
Just det! hmm... nu blev det plötsligt lite jobbigt det här.Som @MaziK skrev .. du har 914/915 som bör lanseras nästa månad..
Sandwich, ny färg på lysmassan..
På tavlan står:
LUMINOR
PANERAI
8 GIORNI
(Läckt) bild från Paneristi.com ..
![]()
Så sjukt bra den kombon är!Försöker också dämpa P-day-abstinensen med Paneristi Sweden-strapet.. Match made in heaven..
![]()
Alltså när kommer info om bandet till oss andra? Jag dör! Det har gått flera dagar nu! Orkar inte vänta längre! Snälla!hoppas det här gör dagarna efter pday enklare, 721 på vårt limiterade paneristi Sweden band!
![]()
Calma, det kommer ordna sig. Andas in igenom näsan, ut igenom munnenAlltså när kommer info om bandet till oss andra? Jag dör! Det har gått flera dagar nu! Orkar inte vänta längre! Snälla!