Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De brukar säga detSen ser ju klockan alltid mycket större ut på wristshotsen än hur de bärs i verkligheten.
Det hänger helt på bandet och hur hålen passar. Men den känns faktiskt som vilken klocka som helst på handleden. Lite tyngre bara.Förvånande bekväm också,, right?![]()
Har du plexi?Det hänger helt på bandet och hur hålen passar. Men den känns faktiskt som vilken klocka som helst på handleden. Lite tyngre bara.
Yes sir!Har du plexi?
Det är det man ska ha! Väldigt trevlig känsla!Yes sir!
Grattis. Känns den bra?![]()
Då är man med Panna igen!Pam 777, har alltid gillat att flyga med Boeing 777 så gillar refen
![]()
Jo?hade du inte på dig en rolex imorse i dagens klocktråd?
Tack mycket bra!Grattis. Känns den bra?
Byter alltid tillbax till 682an
Yey!!![]()
Lär väl bli en liten paketöppning ikväll då![]()
Det blir spännande...![]()
Lär väl bli en liten paketöppning ikväll då![]()
Idag kom det på posten: Mays, Foros.
Mjukt och precis som jag hoppats.
Om 2v kommer Toshi med Cognac Cordovan..![]()
Tack!Jag har också ett band från Mays som ligger och väntar på posten ser jag, grattis till ditt!
Skulle vara kul om du tar en bild på ditt bandJag har också ett band från Mays som ligger och väntar på posten ser jag, grattis till ditt!
Skulle vara kul om du tar en bild på ditt band![]()