• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fan ingen dålig pulsklocka du ;)

Haha, nja. Lite för klumpig. Använder alltid bp:n till träning.
599B6402-E8AF-43E8-A38D-9EA5B2968715.jpeg

C93AA746-8D23-49F1-8AF6-A07649BE9994.jpeg

4844EA8E-23EB-4469-A3A4-1441422E70E1.jpeg

Har en kompis som vill köpa en 1028, någon som har en till salu? Vad är rimligt att betala, ny eller beg spelar ingen roll?
Jag har inte sett någon som har skaffat en i det här gänget, vilket innebär att ingen här lär har en till salu. Rimligt är väl att betala vad AD tar, 82K ser det ut som. :D Eller så kikar man på Chrono24 men det blir inte jättemånga tusenlappar mindre. :)

Haha grattis! Bra BMG vecka :)
When it rains it pours! Sorry att du inte fick vara ensam så länge men till mitt försvar skall sägas att BMGn har gjort mig sömnlös i några veckor. Hade lovat mig själv att inte handla mer Panerai i år och har väntat på att någon skulle klippa den pre owned som Nymans hade. När jag såg din post trodde jag att jag äntligen skulle få ro men sen såg jag att du köpt nytt så jag var tvungen att kapitulera och ge upp inför den djupblå skönheten.

When it rains it pours! Sorry att du inte fick vara ensam så länge men till mitt försvar skall sägas att BMGn har gjort mig sömnlös i några veckor. Hade lovat mig själv att inte handla mer Panerai i år och har väntat på att någon skulle klippa den pre owned som Nymans hade. När jag såg din post trodde jag att jag äntligen skulle få ro men sen såg jag att du köpt nytt så jag var tvungen att kapitulera och ge upp inför den djupblå skönheten.
Haha the more the merrier!

De hade lagt upp den för ett fantastiskt pris så extra kul att den hamnade här på forumet.

Tillbaka
Topp