Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dubbel Grattis!1607-692= PAM00915
Blev en dubbel idag - Tack som vanligt till vännerna på @KRONS och @Nymans Ur 1851
![]()
![]()
Vi börjar med denna! Sorry för kassa bilder men mobilkameran, vintermörker och dåligt ljuskälla är trist kombo
PAM00692
Så... 1607 minus 682 är lika med...
![]()
![]()
Oj, vilken grym Duo! Stort grattis och välkommen tillbaka till värmen igen1607-692= PAM00915
Blev en dubbel idag - Tack som vanligt till vännerna på @KRONS och @Nymans Ur 1851
![]()
![]()
Vi börjar med denna! Sorry för kassa bilder men mobilkameran, vintermörker och dåligt ljuskälla är trist kombo
PAM00692
![]()
![]()
1607-692= PAM00915
![]()
![]()
PAM00692
![]()
![]()
1607-692= PAM00915
![]()
![]()
Luminor 1950-caset har alltid den texten på kronskyddet.Finns det någon anledning till att BMGn har "REG. T.M." på crown guard, men inte 915?
Och grattis!![]()
Exakt såLuminor 1950-caset har alltid den texten på kronskyddet.
Ah, då är jag med. Tack!Luminor 1950-caset har alltid den texten på kronskyddet.
Stort grattis och välkommen!Köpt min första Panna som fick följa med till kontoret tillsammans med kostymen. Härnest för den följa med på fjällresa över jul.
Tack Willur för din hjälp i köpprocessen.![]()
![]()
![]()
Riktigt fin klocka! Visst var det denna som ersatte 510? eller minns jag helt fel?PAM915 med lite bättre ljus!
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin klocka! Visst var det denna som ersatte 510? eller minns jag helt fel?
Grattis!Köpt min första Panna som fick följa med till kontoret tillsammans med kostymen. Härnest för den följa med på fjällresa över jul.
![]()
![]()
Köpt min första Panna som fick följa med till kontoret tillsammans med kostymen. Härnest för den följa med på fjällresa över jul.
![]()
![]()
Grattis!Köpt min första Panna som fick följa med till kontoret tillsammans med kostymen. Härnest för den följa med på fjällresa över jul.
![]()
![]()
PAM915 med lite bättre ljus!
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt fina, subben tom helt grym!
Belev ju jävligt bra det där!590 på Mays Solaris, kan vara ett utav de bättre banden till 590n. Slår nästan ett canvas
![]()
![]()
The Deep Blue Sea .. Har insett att jag oftast inte gillar blå tavlor men den där tavlan är fullständigt magisk
Grattis!!Köpt min första Panna som fick följa med till kontoret tillsammans med kostymen. Härnest för den följa med på fjällresa över jul.
![]()
![]()
Stort grattis!Köpt min första Panna som fick följa med till kontoret tillsammans med kostymen. Härnest för den följa med på fjällresa över jul.
![]()
![]()
Jag gissar samma tunnare glas (ej s.k. dubbelkupat) som på 510?PAM915 med lite bättre ljus!
![]()
![]()
![]()
![]()
Belev ju jävligt bra det där!
Jag gissar samma tunnare glas (ej s.k. dubbelkupat) som på 510?
Är också nyfiken.
Jag gissar samma tunnare glas (ej s.k. dubbelkupat) som på 510?