• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Alltså de kommer ju garanterat att sälja slut. Det är ju en sjukt snygg pjäs för ett riktigt bra pris.. Tror de flesta klarar av att se förbi loggan.. vissa gillar ju den till och med ! Sen att de inte säljer slut lika fort som 360 eller 911 är en annan femma.

Även med loggan är den bättre än typ 90% av pannorna i deras katalog enligt mig.
Fast dom 10% blir ju rätt många som är bättre då 😉

D15F5897-C1CF-461A-9431-A649E20D75C6.jpeg

Mitt i hjärtat, Södermanland. Så jag har inte långt upp till Sthlm. Däremot har jag sjukt begränsat med tid på helgerna och vardagskvällar. I vanliga fall är jag i Sthlm varje vecka, ibland flera ggr/vecka så tänkte passa på när jag ändå vore där på kontorstid. Brukar kunna bli lite fönstershoppande hos någon AD mellan mötena när läget är mer ”normalt”

Vad tänkte du på?
Säg Gnesta!

Hade f.ö. en rolig e-postkonversation med Panerai idag.
Nödvändiga åtgärder för att åtgärda mitt metallflisproblem:
- Service 6900 kr.
Möjliga tillval:
- polering [kmg anm. fan heller]
nu till det roliga
- strap and buckle not OEM. OEM buckle and strap 5000 kr.

Lite kul att de ens försöker. Kände mig manad att förklara att de flesta som äger Panerai har lite olika band och spännen och det råkade sitta en ohelig kombo på klockan när jag lämnade in den

- Service 6900 kr.
Möjliga tillval:
nu till det roliga

Lite kul att de ens försöker. Kände mig manad att förklara att de flesta som äger Panerai har lite olika band och spännen och det råkade sitta en ohelig kombo på klockan när jag lämnade in den
Kommunicerar du direkt med Panerai eller via AD?

- Service 6900 kr.
Möjliga tillval:
nu till det roliga

kul att dom försöker!
Lämnade du den till Nymans?

Direkt med JMP, gör inte du ;)
Nej, via AD, men de vidarebefordrar bara meddelandena för mig att svara på.
Det är väl bara @johnz av oss som kommunicerar direkt med JMP. Fan vet, han kanske är JMP. Har någon sett dem samtidigt i samma rum?

När jag har kommunicerat via AD så har AD i vissa fall skickat med kommentarer och råd baserat på vad Panerai sagt. Därav min fråga. :)

Det är väl bara @johnz av oss som kommunicerar direkt med JMP. Fan vet, han kanske är JMP. Har någon sett dem samtidigt i samma rum?

När jag har kommunicerat via AD så har AD i vissa fall skickat med kommentarer och råd baserat på vad Panerai sagt. Därav min fråga. :)
Misstänkt...

Jo något i stil med det. Tycker Nymans verkstad är vettiga att ha att göra med.

Tillbaka
Topp