Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Mycket grönt i din samling nu.Say hello to my little friend
Jag har hört det uttryckas i andra termer. Men okej.Du brukar ju vara noga. Så om man ska vara noga så är det ju så att Krons inte har någon serviceavdelning, utan skickar klockorna till Nymans
Hehe. Kul!Say hello to my little friend
We don't know, do we?Här har ni beviset. Eller?
Tack!Grattis! Mycket grönt i din samling nu.
Det är den enda gröna Panerai-trion jag skulle kunna tänka mig, så ja.Tack!
Kanske den ultimata gröna Panerai-trion ?
382,911,995
Say hello to my little friend
Grattis mr greenSay hello to my little friend
Den där är riktigt läcker! Stort grattis!Say hello to my little friend
Say hello to my little friend
Stämmer bra! Alltså 995 är en sinnessjuk klocka. Blir inte förvånad om jag tvingar honom att byta tbx!
Snyggt, grattis!Say hello to my little friend
Riktigt bra, grattis!Say hello to my little friend
Härlig grön trio nu! Grattis!Say hello to my little friend
Stämmer bra! Alltså 995 är en sinnessjuk klocka. Blir inte förvånad om jag tvingar honom att byta tbx!
Till slut såSay hello to my little friend
Ha ha exakt .. sjukt det där ...Det vore inte första gången ni byter klockor som ping -pong
1086 tycker jag är asnice som instegspanna. Stålvisare + dubbelkupat glas gör den roligare än typ 914 tycker jag. Tappar sandwich förvisso... såg btw om det var skruvstift eller inte på den?Hade vägarna förbi så passade på att testa lite Panerai...
PAM992. Så jävla bra! Det kupade glaset. Utformningen på caset. Storleken. Hade varit ett snäpp bättre med guldvisare
Vet ej ref på denna. Kändes tråkig efter att jag testa den ovan
Personligen hade jag valt en 914 över 1086 bättre färgsättning och sandwich på 914 gör den till vinnaren. Glaset på 1086 var nice däremot.1086 tycker jag är asnice som instegspanna. Stålvisare + dubbelkupat glas gör den roligare än typ 914 tycker jag. Tappar sandwich förvisso... såg btw om det var skruvstift eller inte på den?
edit: kom på att jag ifs gillar ecru... 914 kanske är vassare all in all. Vilken panna tycker ni är bästa luminor base som säljs idag? Dvs inte inräknat discontinued
Tror jag till slut landar där också i den jämförelsenPersonligen hade jag valt en 914 över 1086 bättre färgsättning och sandwich på 914 gör den till vinnaren. Glaset på 1086 var nice däremot.
Hade vägarna förbi så passade på att testa lite Panerai...
PAM992. Så jävla bra! Det kupade glaset. Utformningen på caset. Storleken. Hade varit ett snäpp bättre med guldvisare
992 är grym tycker jag! Jag är lite osäker på pris och 2020 ligger väl i samma prisklass, close callHade vägarna förbi så passade på att testa lite Panerai...
779Finns det någon California dial <47mm?