Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtMitt nyförvärv. Oerhört nöjd, tavlan ger den så mycket liv!
Snygg, grattisMitt nyförvärv. Oerhört nöjd, tavlan ger den så mycket liv!
Grattis, fantastisk modell!Då mina herrar får jag äntligen klassa mig som en Panerista (tror jag)!
Det blev en ny 914 till slut, har spanat runt lite begagnat och övervägt några varianter här från Klocksnack. Tyckte dock att priserna verkade ligga lite högt samt att 8 års garanti lockade med en ny variant!
Älskar modellen och den sitter sjukt bekvämt på handleden. Är dock fortfarande ovan vid storleken på klockan, när jag kastar ett snabbt öga på handleden upplever jag stundtals att den är galet stor. Kör ju allt från 36mm till 42mm så hoppas att det är en vanesak.
Återigen stort tack för all hjälp
Stort grattis!Mitt nyförvärv. Oerhört nöjd, tavlan ger den så mycket liv!
Mycket bra ! Grattis grattisMitt nyförvärv. Oerhört nöjd, tavlan ger den så mycket liv!
Fake. Det är ett replica-garantikort. Såna dyker upp lite titt som tättÄr det bara jag, eller ser det här garantikortet helt knäppt ut? Inte alls det typsnittet jag är van vid..
https://www.blocket.se/annons/alvsborg/panerai_luminor_base_logo_pam_005_44_mm/109252497
Jaa jag vill minnas att det var någon här i tråden som klev på den minan för ett tag sen. Trist!Fake. Det är ett replica-garantikort. Såna dyker upp lite titt som tätt
Grymt, gratulerar!Mitt nyförvärv. Oerhört nöjd, tavlan ger den så mycket liv!
Hade tänkt titta förbi, men fått halsfluss eller nåt liknande skitRedo för boutiqueöppningen i Stockholm om en stund
Helt egen butik.Är det en helt egen butik eller en hörna på Nymans?
Jag var först inRedo för boutiqueöppningen i Stockholm om en stund
Antar att ett visst ha-begär infann sig Skeletonklockan är ganska ”mycket” precis som priset. Frågan är om någon går ut ur butiken med den på armen idag.Mycket fin och trevlig boutique! Världsklass
De hade tydligen ett inbokat möte på den redanAntar att ett visst ha-begär infann sig Skeletonklockan är ganska ”mycket” precis som priset. Frågan är om någon går ut ur butiken med den på armen idag.
Nog för att jag går i köptankar, men där är jag helt oskyldigDe hade tydligen ett inbokat möte på den redan
Tillsammans med mig!Jag var först in
Tillsammans med mig!
Jag var #3? Men fint folk kommer sent osvJag var först in
Jag har redan varit där...Jag var #3? Men fint folk kommer sent osv
Den septiska tanken på gården?Jag har redan varit där...
I tanken...
Den septiska tanken på gården?
Ser fantastiskt fint ut i boutiquen!Mycket fin och trevlig boutique! Världsklass
Tack för bildreportaget för oss stackare som inte kunde vara där. Sjukt bra att en paner-eye vinnare tog med kameran dit.Mycket fin och trevlig boutique! Världsklass
@hepanter du tog inte illa upp hoppas jag. Det var helt menat som en ordvits.Den septiska tanken på gården?
Nej då ingen absolut fara så lättkränkt är jag inte@hepanter du tog inte illa upp hoppas jag. Det var helt menat som en ordvits.