• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu är mitt äntligen här, galet nöjd. Ändrar lite karaktär på min 914 :)

IMG_0401.jpg IMG_0404.jpg IMG_0405.jpg IMG_0412.jpg
Skönt att det anlände till slut och det ser ju helt grymt ut, han har slut för tillfället på den färgen så jag sparade lite pengar 😊

Skönt att det anlände till slut och det ser ju helt grymt ut, han har slut för tillfället på den färgen så jag sparade lite pengar 😊

Ja äntligen, låg still hos tullen i över 2 veckor, under all kritik...

Haha härligt och tråkigt att det var slut på samma gång.

Är verkligen supernöjd, tack igen för tipset, lär bli fler band från Mr Cordes!

Om det var någon på stora Coop i blocks vid 15-tiden som rockade panna idag ber jag om ursäkt för att jag stirrade lite väl länge och konstigt 😁

Nästa gång ska jag dra en snabb ”schysst panna” istället

Varför @mårt ?

Varför @mårt ?
Två grejer. För det första kom den i skymundan när jag äntligen fick tillbaka min 416 i PVD-skick, vilket hände nästan samma vecka. Smekmånaden avbröts av exet som dök upp med förbättrade karaktärsdrag, så att säga. Sedan dess har jag inte hittat tillbaka till förälskelsen med 1385 igen. För det andra ska det göras renoveringar i hemmet som kräver pengar (därav säljes och inte bytes eller så). Nöjd med svaret? :)

Två grejer. För det första kom den i skymundan när jag äntligen fick tillbaka min 416 i PVD-skick, vilket hände nästan samma vecka. Smekmånaden avbröts av exet som dök upp med förbättrade karaktärsdrag, så att säga. Sedan dess har jag inte hittat tillbaka till förälskelsen med 1385 igen. För det andra ska det göras renoveringar i hemmet som kräver pengar (därav säljes och inte bytes eller så). Nöjd med svaret? :)
Mycket nöjd. Som alltid har du en plan.
Var mest nyfiken om det var något nytt på ingång :)

Oaktat så blir det en riktigt fin fångst för någon!

Tillbaka
Topp