Skönt att det anlände till slut och det ser ju helt grymt ut, han har slut för tillfället på den färgen så jag sparade lite pengar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att det anlände till slut och det ser ju helt grymt ut, han har slut för tillfället på den färgen så jag sparade lite pengar
Se till att du inte står i stekjärnsdelen eller att denna någon är skallig...Om det var någon på stora Coop i blocks vid 15-tiden som rockade panna idag ber jag om ursäkt för att jag stirrade lite väl länge och konstigt
Nästa gång ska jag dra en snabb ”schysst panna” istället
Om det var någon på stora Coop i blocks vid 15-tiden som rockade panna idag ber jag om ursäkt för att jag stirrade lite väl länge och konstigt
Nästa gång ska jag dra en snabb ”schysst panna” istället
Två grejer. För det första kom den i skymundan när jag äntligen fick tillbaka min 416 i PVD-skick, vilket hände nästan samma vecka. Smekmånaden avbröts av exet som dök upp med förbättrade karaktärsdrag, så att säga. Sedan dess har jag inte hittat tillbaka till förälskelsen med 1385 igen. För det andra ska det göras renoveringar i hemmet som kräver pengar (därav säljes och inte bytes eller så). Nöjd med svaret?Varför @mårt ?
Avslutad - Panerai Radiomir Officine PAM1385
(Nytt: Kan nu även vara intressant med byten, kanske... :)) Se här! Panerais nuvarande headline, Radiomir Officine PAM01385 E-boutique Exclusive, tillgänglig enkelt för er i Stockholm, utan att behöva hitta någon riktigt snäll kompis som är skriven i ett land varifrån man får handla i Panerais...klocksnack.se
Mycket nöjd. Som alltid har du en plan.Två grejer. För det första kom den i skymundan när jag äntligen fick tillbaka min 416 i PVD-skick, vilket hände nästan samma vecka. Smekmånaden avbröts av exet som dök upp med förbättrade karaktärsdrag, så att säga. Sedan dess har jag inte hittat tillbaka till förälskelsen med 1385 igen. För det andra ska det göras renoveringar i hemmet som kräver pengar (därav säljes och inte bytes eller så). Nöjd med svaret?
Mycket nöjd. Som alltid har du en plan.
Var mest nyfiken om det var något nytt på ingång
Oaktat så blir det en riktigt fin fångst för någon!Två grejer. För det första kom den i skymundan när jag äntligen fick tillbaka min 416 i PVD-skick, vilket hände nästan samma vecka. Smekmånaden avbröts av exet som dök upp med förbättrade karaktärsdrag, så att säga. Sedan dess har jag inte hittat tillbaka till förälskelsen med 1385 igen. För det andra ska det göras renoveringar i hemmet som kräver pengar (därav säljes och inte bytes eller så). Nöjd med svaret?
Har alltid sagt att 422 lr 372 ska bli min första panna. Radiomir har inte funnits på kartan. Men detta läge kan nästan få mig att ändraOaktat så blir det en riktigt fin fångst för någon!
Det tycker jag låter som en ypperlig idé. Det är en grym panna.Har alltid sagt att 422 lr 372 ska bli min första panna. Radiomir har inte funnits på kartan. Men detta läge kan nästan få mig att ändra
Nice. Har du med dig passet, annars får du be om ett...
Vore väl tjänstefel att inte gå in här när man är spontanbesök?
Men rädd för att det kostar en slant o komma ut
Har inget passNice. Har du med dig passet, annars får du be om ett...
Då ber du om ett i butiken.Har inget pass
Dot dial is king! GrattisBlev en 233 till slut och som får komplettera min 616 . Bara haft den i några dagar ännu men nöjd hitills. Tack för alla tips och för allt engagemang även i pm, ingen nämnd och ingen glömd
Snyggt, älskar den där… har haft både med påhittande dot. Troligen den jag skulle gå för om jag skulle ha en klocka (eller 177)Blev en 233 till slut och som får komplettera min 616 . Bara haft den i några dagar ännu men nöjd hitills. Tack för alla tips och för allt engagemang även i pm, ingen nämnd och ingen glömd
TackDot dial is king! Grattis
Mycket bra ! Stort grattis !Blev en 233 till slut och som får komplettera min 616 . Bara haft den i några dagar ännu men nöjd hitills. Tack för alla tips och för allt engagemang även i pm, ingen nämnd och ingen glömd
TackMycket bra ! Stort grattis !
Stort grattis! Den är brutal!Blev en 233 till slut och som får komplettera min 616 . Bara haft den i några dagar ännu men nöjd hitills. Tack för alla tips och för allt engagemang även i pm, ingen nämnd och ingen glömd
Tack och tack för ditt tålamod med mina frågor och för din inspirationStort grattis! Den är brutal!
Blir inte bättre! GrattisBlev en 233 till slut och som får komplettera min 616 . Bara haft den i några dagar ännu men nöjd hitills. Tack för alla tips och för allt engagemang även i pm, ingen nämnd och ingen glömd
Tack och tack för ditt engagemangBlir inte bättre! Grattis
Stort grattis!Blev en 233 till slut och som får komplettera min 616 . Bara haft den i några dagar ännu men nöjd hitills. Tack för alla tips och för allt engagemang även i pm, ingen nämnd och ingen glömd
TackStort grattis!