Jaha då ska man ha nytt klockäventyr. Förhoppningsvis en budget på cirka 90-95'
Vad tusan ska man välja tro!
690?
![]()
587?
![]()
673?
![]()
389?
![]()
Något helt annat?
Ingen aning om ref men stentuff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
690?
![]()
587?
![]()
673?
![]()
389?
![]()
Något helt annat?
HahaIngen aning om ref men stentuff![]()
389an är snygg som tusan MEN titan passar bättre till höftkulor.389 såklart!![]()
Kanske lite utanför budget osså va...
690?
![]()
587?
![]()
673?
![]()
389?
![]()
Något helt annat?
Pam 587 och Pam 389 är förbaskat vackra klockor. Subben ger kanske större variation jämfört med klockorna du kört innan.Jaha då ska man ha nytt klockäventyr. Förhoppningsvis en budget på cirka 90-95'
690?
![]()
587?
![]()
673?
![]()
389?
![]()
Något helt annat?
Normalt är jag inte något stort fan av titan men denna kommer undan med det tycker jag. Synd att jag har så klena armar bara.389an är snygg som tusan MEN titan passar bättre till höftkulor.
erkänner! nästan så jag hade hoppats på att du hade hittat den i någon skön drug-bust hahaKanske lite utanför budget osså va...
Men erkänn att den är svincool
Titan är fan inte dumt, speciellt inte på Pannor. 389 och även 305 är ju extremt trevliga! Men smaken ä la som baken389an är snygg som tusan MEN titan passar bättre till höftkulor.
Du får kralligare handled om du bär tunga ur, så du bör alltså undvika titan.Normalt är jag inte något stort fan av titan men denna kommer undan med det tycker jag. Synd att jag har så klena armar bara.
Mjae.. vet inte, kanske!Subben e trevlig.
Ingen 719 på listan?
Fantastiskt problem. Grymma allihop.Jaha då ska man ha nytt klockäventyr. Förhoppningsvis en budget på cirka 90-95'
690?
![]()
587?
![]()
673?
![]()
389?
![]()
Något helt annat?
O då ska vi inte ens nämna vintage marknaden.... Det man ägde för nåt år sen kan man bara glömma idagJag är klart vänster i fråga om klockbranschen. Tillväxt och marginaler sabbar allt - det får anrika bolag att sälja ut sin själ till nyrika ryssar/araber/jänkare och lottomiljonärer, dokusåpakändisar och fotbollsspelare utan smak. Istället för att tänka efter och vara långsiktig siktar man på nästa kvartalsrapport och skiter i sitt anrika fina märke och dess historia. Finns bra mycket värre busar än OP i det fallet dock ska tilläggas(Breitling, Omega, AP, et.c.)
Men det är också typ bara där jag tycker det gäller.![]()
Nä! Helt korrekt587 är ju inte alls dum....
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med, ollat den där ocksåNä! Helt korrekt
Edit: inte luminorbrorsan heller
![]()
Haha mjaaaae inte riktigt där änSälj allt och lite till och slå till. Güld-panna o cali i ett och samma.
![]()
Lite för clean tavla det där. Behöver fler designelementSälj allt och lite till och slå till. Güld-panna o cali i ett och samma.
![]()
Gillar hur du tänker
Hade jag inte haft det här jävla husetGillar hur du tänker
Jag tyckte inte heller om den. Gick in på nymans på jakt efter en 424, frågade efter en cali-panna och hon kom ut med denna. Men kul att prova.Lite för clean tavla det där. Behöver fler designelement![]()
Snygg den där. Lite mer stealth mode jämfört med en luminor. Alla pannor har sin charmJag tyckte inte heller om den. Gick in på nymans på jakt efter en 424, frågade efter en cali-panna och hon kom ut med denna. Men kul att prova.
Fick provat en 424 på krons senare.
![]()
Sekundvisare PLUS 9... Det gör otroligt mycket för migGillar hur du tänker
ja det är en jävligt sexig detaljSekundvisare PLUS 9... Det gör otroligt mycket för mig![]()
Såja, skynda så vi kan klämma på GTGnja det är en jävligt sexig detalj