Vesper
Silver
En tanke bara, han är väl kanadensare? Dom är ju också med. Får helt enkelt prov beställa ett rocka band.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En tanke bara, han är väl kanadensare? Dom är ju också med. Får helt enkelt prov beställa ett rocka band.
Han är kanadensare, han rekommenderade struts till mig istället i samma färg, men jag vill ju ha den borstade känslan.En tanke bara, han är väl kanadensare? Dom är ju också med. Får helt enkelt prov beställa ett rocka band.
Mycket snyggt!Ända sedan jag såg den här bilden så har jag jagat något liknande Jules Verne, dvs. en mer borstad yta på exotiskt läder. (Lämpliga sökord för detta är givetvis "Nubuck Gator" eller "Suede Croc".) Jag har aldrig haft ett band av något exotiskt djur tidigare, har kört rent på typ kalvEn Panerai OEM Jules Verne ligger på 4000 riksdaler från Nymans och det känns lite saftigt.
Igår dök det upp ett mycket mysigt alternativ för halva priset, spana in den här:
![]()
Det var AaronBespoke.com som annonserat ut detta fina material. Jag gjorde en beställning och de svarade tack men nej tack pga importförbud av dessa. Jag antar att ni som kör lite mer exotiskt hade koll på detta. Själv blev jag lite ledsen och nu tänkte jag att ni skulle sörja med mig alternativt hjälpa mig finna en lösning![]()
Detsamma önskas härifrån! För en gångs skull ingen panna på bild; frugan borta ikväll, så solo med dessa två busar..Panerai Radiomir, ungefär lika svårt att uttala som Blinier
Trevlig fredagskväll!
![]()
Ge mig båda!Perfekt kepshållare.
![]()
Never!Ge mig båda!
Alla potentiella krokar redan ute.
Nu får du fan tänka positivt! Det löser sig alltidAlla potentiella krokar redan ute.
Tyvärr är de alla nästan helt utan mask på, så oddsen att det ska hugga är tyvärr alldeles för höga![]()
Blärk.Cites är ett helvete att hålla på med, vet att Rolex klockor på läderband kan ta typ 4 månader extra i leveranstid för att jordbruksverket har så oteeeeroligt långsam hanteringstid.
Är det inte dags att skjorttillverkarna tar sitt ansvar och lanserar Panerai-fit?Nix, smiter tyvärr inte in under manschetten
![]()
Exakt! Snygg slimfit men med extra utrymme i vänster alt. höger manschett..Är det inte dags att skjorttillverkarna tar sitt ansvar och lanserar Panerai-fit?
Kanske med expansionsveck som man kan knäppa upp när det behövs lite extra vidd? Sparar de in på tygpriset för "normallängd på ärmarna a la orangutang" så blir det ingen merkostnad.Exakt! Snygg slimfit men med extra utrymme i vänster alt. höger manschett..
Va fan dä ä luuuume på PR visaren!! hade jag inte en aning om och då har jag ändå ägt klockan i typ 6 månaderPå lume-temat..
![]()
![]()
Det absolut sämsta med att köpt ny klocka....Sådär ja, ny Panna betald och förhoppningsvis får ni som kommer på GTG på torsdag att få se då vad det blev, until then Panerai-lös...
Snart börjar den där nervösa kolla tracking-ID psykosen också...
Mycket bra! Välkommen in till värmen![]()
Beundrar dagens inköp. Första Pannan![]()
Mm och jag började självklart med att skicka fel shipping address med PayPal transfern, hade glömt uppdatera min 2 år gamla adress som primary.. så nu jagar jag PayPal också.. hahaDet absolut sämsta med att köpt ny klocka....![]()
Tackar! Tro det eller ej, men det känns fan bättre än förväntat.Mycket bra! Välkommen in till värmen
Vi tror digTackar! Tro det eller ej, men det känns fan bättre än förväntat.
Grattis och välkommen !![]()
Grymt bra val! Grattis! Får se till att klämma på den snart![]()
Tack!Grattis och välkommen !
SjälvklartGrymt bra val! Grattis! Får se till att klämma på den snart![]()