Snyggt! Ser fram emot att se den in personLite fler pics, det domade glaset är mumma!
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Ser fram emot att se den in personLite fler pics, det domade glaset är mumma!
![]()
![]()
![]()
Wow!!Lite fler pics, det domade glaset är mumma!
![]()
![]()
![]()
Var det den som var på luxuryw. @MickeG
Grymt val, den är skitsnygg och ett roligt val! Fan vad stöddigtDet är en svår panna att fota eftersom det händer så mycket på tavlan, här är den iaf - Panerai 253 Flyback Regatta
![]()
Vilken adrenalinkick till värsting. Extremt cool!Lite fler pics, det domade glaset är mumma!
![]()
![]()
![]()
En välanvänd 6 år gammal klocka kan väl se ut så, ser inget konstigt med det. Räcker ju man tittar på sin panna så blir det en ny repatycker min 005 har fått sig några dings för mycket men den som ligger ute på köp&sälj nu måste någon ha draggat efter bilen..
Det viktigaste är att du tyker att det funkar och känns bra! En Panerai ska ju vara storSvängde förbi Krons och testade 47mm panna. Tycker det funkar helt ok ändå! Supertrevlig personal där förresten!
![]()
![]()
Svängde förbi Krons och testade 47mm panna. Tycker det funkar helt ok ändå! Supertrevlig personal där förresten!
![]()
![]()
Använder pannan till det mesta så klart den har fått sig några dings. Roligare att ha lite battlescars än att polera bort domtycker min 005 har fått sig några dings för mycket men den som ligger ute på köp&sälj nu måste någon ha draggat efter bilen..
ja helt klart. Klockor skall brukasAnvänder pannan till det mesta så klart den har fått sig några dings. Roligare att ha lite battlescars än att polera bort dom![]()
Har du vant dig vid läder nu?Nya kläder. Limited 1/1.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket fin!Lite fler pics, det domade glaset är mumma!
![]()
![]()
![]()
Det ser ju helt skevt ut. För stor.Svängde förbi Krons och testade 47mm panna. Tycker det funkar helt ok ändå! Supertrevlig personal där förresten!
![]()
![]()
Absolut inte, men jobbar på detHar du vant dig vid läder nu?![]()
Mycket fin! Grattis!Lite fler pics, det domade glaset är mumma!
![]()
![]()
![]()
Kanske dum fråga, men samma färg på lumen på visarna som på tavlan?Ordningen återställd!!
![]()
Passade på att modda 312:an med Güldvisare när den ändå var hos Panerai. Blev rätt snyggt!!! ;-)
Så vitt jag kan se.. Ja. Tänkte du på ngt speciellt?Kanske dum fråga, men samma färg på lumen på visarna som på tavlan?
Nej mest nyfiken. Tror det blir as-ballt att modda på guld.Så vitt jag kan se.. Ja. Tänkte du på ngt speciellt?
Oh yeah! Så reser en äkta Paneristi!Travelkit, någonting lider man nog av !
![]()
Tyvärr så luras jag lite. Det var något ljusfenomen i bilden som gjorde visarna guldfärgade. Men jag tror precis som du att det passat kanon!!!Nej mest nyfiken. Tror det blir as-ballt att modda på guld.
Nä, det lär ju inte hända. Det finns ju någon Radiomir som folk har bytt visarna på för att den ska vara mer old style, och det har inte gillats när det är dags för service.Osäker på om Panerai skulle gå med på att trycka i annat än de visare som ska sitta i modellen?..
Det är ju värt att undersöka. Kanske kan bli en hype: egenmoddad panna.Tyvärr så luras jag lite. Det var något ljusfenomen i bilden som gjorde visarna guldfärgade. Men jag tror precis som du att det passat kanon!!!
Osäker på om Panerai skulle gå med på att trycka i annat än de visare som ska sitta i modellen?..