Då kanske du skulle nämna det i annonsen, att det är utbytta visareTack för svar.
Det stämmer, fick den i byte med Wayne. Gillar den men är så sugen på bl.a. en 590 så den måste bort innan nytt kommer in![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kanske du skulle nämna det i annonsen, att det är utbytta visareTack för svar.
Det stämmer, fick den i byte med Wayne. Gillar den men är så sugen på bl.a. en 590 så den måste bort innan nytt kommer in![]()
Riktigt, även om det är ett välkänt faktum samt att man kan ana i bilderna så har jag förtydligat det.Då kanske du skulle nämna det i annonsen, att det är utbytta visare
Den där är svårt snyggNu när vi ändå är igång.. 525 är lite mer överkomlig än tex 319..
![]()
Såg allt din köpesannons om band..
Tack maestro! @PalenkovichSåg allt din köpesannons om band..
Underbart!!
Bra där! En liten fråga bara, är det ljuset som gör det eller är index så där gult?
@DG_STHLMOm någon är sugen på ett OEM Absolutamente så la jag nytt ut ett i säljtråden alldeles nyss. Jag fick med det i en paketaffär och inser att det inte kommer att komma till användning så det får gå vidare. https://klocksnack.se/threads/panerai-absolutamente-24-mm.70269/
![]()
Du borde behålla det. Riktigt snyggt till din sub.Om någon är sugen på ett OEM Absolutamente så la jag nytt ut ett i säljtråden alldeles nyss. Jag fick med det i en paketaffär och inser att det inte kommer att komma till användning så det får gå vidare. https://klocksnack.se/threads/panerai-absolutamente-24-mm.70269/
![]()
Det är snyggt till klockan men inte på mig. Jag är mer en svart eller olivgrön kille.Du borde behålla det. Riktigt snyggt till din sub.![]()
Såg ni Paneraiklockan på Antikrundan precis.
En Mare Nostrum
Snyggt, vad får man betala för ett sånt band?Detta skall bli intressant och testa.
![]()
![]()
Nästan gratis 500:- betalade jag.Snyggt, vad får man betala för ett sånt band?
Identiskt listpris i USA på nya Rolex Sky-Dweller i stål med vitguldsring och 671, nya Bronzon; 14 400 USD.
Måste repetera att det känns lite surt att Panerai tar så mycket betalt för den..
Edit: jag har givetvis inte för avsikt att häda här i tråden, ville bara ge uttryck för viss irritation![]()
Möjligen. Tror dock marknaden mättas med ytterligare 1000 Bronzos ut..Givet vad 671 (mest troligen) kommer att landa på i andrahandsmarknaden är den fortfarande ett fynd.. se nu till att ordna en först, oroa dig för $$ efteråt![]()
Möjligen. Tror dock marknaden mättas med ytterligare 1000 Bronzos ut..
Men kommer isf vara lite som värdeökningen i lägenheten.. Den blir värd mer, men säljer inte så det är ju bara virtuella pengar![]()
haha har 2 canvas straps själv, en ny fin och en som precis fått uppleva 2v i thailand med allt vad det innebarDetta skall bli intressant och testa.
![]()
![]()
Detta skall bli intressant och testa.
![]()
![]()
Du vet ju vad jag skrivit tidigare, men jag måste säga att bronzon, i den jämförelsen, en helt annan piece of shit. Du får något helt ojämförbart unikt. Du får så mycket mer, på flera plan, för pengarna och bronzon är säkert också en bättre investering. För att inte tala om all njutning medan pengarna växer.Identiskt listpris i USA på nya Rolex Sky-Dweller i stål med vitguldsring och 671, nya Bronzon; 14 400 USD.
Måste repetera att det känns lite surt att Panerai tar så mycket betalt för den..
![]()
![]()
Edit: jag har givetvis inte för avsikt att häda här i tråden, ville bara ge uttryck för viss irritation![]()