Då ändrar jag det. Står det xxxx/2500 antar jag att den är limiterad. Vet ej hur alla pannor ser utMed den logiken så är väl alla pannor limiterade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då ändrar jag det. Står det xxxx/2500 antar jag att den är limiterad. Vet ej hur alla pannor ser utMed den logiken så är väl alla pannor limiterade?
Då ändrar jag det. Står det xxxx/2500 antar jag att den är limiterad. Vet ej hur alla pannor ser ut
Mnja. Det är väl ändå en serie per år?Alla Pannor görs i serier, när numrena är slut för den bokstaven börjar en ny serieinte lätt att veta om man inte hört det innan!
Mnja. Det är väl ändå en serie per år?
Jupp. Och sen finns Special editions och de är extra limiterade.Så kanske det är, min poäng var att siffrorna xxxx/2500 enbart avser serien för den specifika bokstaven. Finns ju limiterade modeller också som bara släpps i en serie också givetvis.
Ja, den är fantastiskt fin.
Yes, och jag älskar den. Fick tillfällig sinnesförvirring förra veckan och var nära att avyttra den. Som tur var hoppade köparen av och den fick till min stora glädje stanna kvar.
Men inte lika limiterade som valfri Omega som är jäkligt limiterad.Jupp. Och sen finns Special editions och de är extra limiterade.
Jag känner inte till så mycket om Omega så jag vet inte hur sarkastisk du är.Men inte lika limiterade som valfri Omega som är jäkligt limiterad.
Jag blev också så förbaskat kär i tavelnyansen på Ferretin när den kom förra året..Jag känner inte till så mycket om Omega så jag vet inte hur sarkastisk du är.
Jag hade velat ha en PAM 665, man hittar den på nätet, blir kär, och inser sen att den finns i 30 exemplar. Godnatt.
Har två ISO men faktiskt inte provat. Testar senare.Vad sägs om Isofrane på Panerai.
Tycker det ser rätt bra ut, någon som testat?
Upp med bild/bilder..
Tok stulen bild från nätet.
![]()
I sommar eller framemot hösten i en väldigt begränsad upplaga.När tror ni att nya 42mm subben kommer till butikerna?![]()
Snål tillgång... måste ha flyt för att kunna testa en alltså. Spännande med en 42mm Sub iallafall.I sommar eller framemot hösten i en väldigt begränsad upplaga.
Krons trodde de skulle få en i år av 682...
Är det 535? Sjukt trevligSom även synes i "vad gör du" tråden provar jag fruns klocka, fan vad trevlig den är. Hade själv 320 innan och trodde 42 skulle kännas litet men tycker absolut det funkar.
![]()
Är det 535? Sjukt trevlig
Vad sägs om Isofrane på Panerai.
Tycker det ser rätt bra ut, någon som testat?
Upp med bild/bilder..
Tok stulen bild från nätet.
![]()
Här t.ex.Var hitta jag rör/tuber till armband Panerai 24 mm. Rören stiften går igenom.
Tror jag har liggande, inte helt säker dock men dra ett PM med adress så skickar jag ett par om det ligger i lådan.Var hitta jag rör/tuber till armband Panerai 24 mm. Rören stiften går igenom.
Var hitta jag rör/tuber till armband Panerai 24 mm. Rören stiften går igenom.