Breitling1
Basic
Ok så kan det säkert mycket vara.Vill nog påstå att det har med arvet att göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok så kan det säkert mycket vara.Vill nog påstå att det har med arvet att göra.
Är det inte bla 631 som är de nya Base som har springbars istället för skruvar?För övrigt så är det ibland bara sådana små detaljer som färg på index som skiljer, men de är rejäla vattendelare bland 'ristis.
Korrekt. Men så är fallet även med 1000 och 1005 mig veterligen.Är det inte bla 631 som är de nya Base som har springbars istället för skruvar?
Jaha ok!Korrekt. Men så är fallet även med 1000 och 1005 mig veterligen.
Match made in heaven.Jag är inne i ett hektiskt bandbytartempo just nu. Så här ser 243 ut med ett ammostrap från mjleather. Snyggt, välgjort och skönt att bära är mitt betyg.
![]()
![]()
Snyggt Asso, är det grått eller svart ?112 på OEM Asso
![]()
Det benämns som svart, men har en lite grå ton. Ska bli kul att se hur det patineras efter ett tags användning.Snyggt Asso, är det grått eller svart ?![]()
Om jag inte haft en radiomir redan hade jag klippt den. Skicket är väl bra?
422. Helt enkelt. Du kommer inte ångra dig.Har rejäla mindgames om 47 eller 44mm...
422 all The Way!Svängde förbi Nymans häromdagen med en god vän och klocknörds-partner-in-crime @HaVet7§ Ett fantastiskt trevligt besök! Kliar rejält i köptarmen!
Här kommer ett par bilder på skönheterna...
![]()
Har rejäla mindgames om 47 eller 44mm...
![]()
PAM422, 47mm
![]()
PAM576, 44mm
![]()
Solblekt radomir. Också trevlig!
Stort tack för besöket @Nymans Ur 1851 !
Ser ju inte ut som man tror att en panerai ska se ut. Men jag gillar den. Inte läst på något om den, men misstänker limited alt special ed?![]()
Hello beautiful 654!
Normal produktion!!! Folk säger att den kommer att vara lätt att få tag på. Den kom nyss, typ idag. Ligger på Panerai.com. Oklart pris dock, lär väl inte ha råd. Ser nästan ut som en 518!Ser ju inte ut som man tror att en panerai ska se ut. Men jag gillar den. Inte läst på något om den, men misstänker limited alt special ed?
Tycker den är riktigt cool. Vad står PCYC för?Normal produktion!!! Folk säger att den kommer att vara lätt att få tag på. Den kom nyss, typ idag. Ligger på Panerai.com. Oklart pris dock, lär väl inte ha råd. Ser nästan ut som en 518!![]()
Tycker den är riktigt cool. Vad står PCYC för?
Den finns på Panerai.com, så det är säkert bara att beställa.Någon som har koll på när de nya "mini" subbarna kommer? Tänker först och främst på stålvarianten då. Känns som jag måste prova panerai nu till sommarn men är intresserad av en 42mm så det står mellan 1392 och den nya submersible på 42mm. det lutar åt subben men beror på när den kommer.
Jo men tänkte mer om någon visste när de första levereras till butik. Tänkte att nymans kanske tar hem så man kunde känna lite på den innan. men kollar med demDen finns på Panerai.com, så det är säkert bara att beställa.
http://www.panerai.com/en/collectio...3-days-automatic-acciaio---42mm_pam00682.html
Det är inte alls säkert att de "tar hem"...Jo men tänkte mer om någon visste när de första levereras till butik. Tänkte att nymans kanske tar hem så man kunde känna lite på den innan. men kollar med dem![]()
De har lagt en beställning (krons och nymans) men "det är inte säkert att de får några". Marcus (?) på krons trodde att de skulle få få ex i första rundan om de får.Det är inte alls säkert att de "tar hem"...