Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du några på lager eller?Är det någon av tokarna i tråden som är intressad av panerai boken som släpptes i limiterad utgåva.
Denna är det: http://www.chrono24.com/panerai/boo...n-books-limited-to-1500-copies--id4040025.htm
Har en hemma som jag tänkte lägga ut på ks. Men kollar intresset här först eftersom det ändå kommer vara en paneristi som köper den isfHar du några på lager eller?![]()
Argh! Choices choices! Vad ska jag ha på mig ikväll?
Argh! Choices choices! Vad ska jag ha på mig ikväll?
Ett "svart" Peter.Watchacc Antique Nubuck Alligator. Hans "aged ivory"-tråd är grymt passande, det syns dock dåligt på bilden.Svårt beslut! Vad är det för grått strap med vita sömmar du har där? Sjukt snyggt!![]()
Men men, min bubbla har ju på sig ett OEM Assolutamente. Det måste ju räknas!Gå all-in minus frankenklockan
Men men, min bubbla har ju på sig ett OEM Assolutamente. Det måste ju räknas!
Möter du upp utanför mig med värdetransport?
På det temat, vem säljer en 372 till mig ikväll?Äsch ta med sig fyra klockor på GTG är ju inget märkvärdigt, kör apoteks-påse tricket så är du klar![]()
På det temat, vem säljer en 372 till mig ikväll?![]()
Fan vad kul! Det finns en kort tråd på Lifestyle där jag skrivit lite tips om hotellÅh så fett!! Ska dit i November!![]()
Mkt bra, tråkigt att jag inte kunde komma.
Fin som fan!
Öka nu mina vänner!!
![]()
Tjena!
Vad har du för ref på den?