Ja, trodde den skulle gå fortare, fast jag har inte bråttomFattar inte att inte någon ryckt denna, den är grym..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, trodde den skulle gå fortare, fast jag har inte bråttomFattar inte att inte någon ryckt denna, den är grym..
Vad väntar du på?372 är den snyggaste pannan!
Har själv en 372 och är supernöjd med den. Enda som kan få mig att sälja den är om jag behöver pengar snabbt. Är tanken att du ska sälja din 005a? Annars kompletterar ju 372an den rätt bra..Tänkte förut att 422 är den helt optimala men efter att ha klämt på den och 372 tyckte jag faktiskt att den senare satt lite bättre. Men, trivs så fantastiskt bra med 44mm som jag har nu. Plus att de är väl något över budget just för tillfället.
Att bli vuxen (eller tjock) och få stora handleder!Vad väntar du på?![]()
Äh, stoppa i dig några kebabpizzor nu och kör. Ingen kommer ihåg en fegis!Att bli vuxen (eller tjock) och få stora handleder!
Halva kebab, halva banan, annanas och curry! Bästa pizzan.Äh, stoppa i dig några kebabpizzor nu och kör. Ingen kommer ihåg en fegis!
Tanken blir nog att sälja 005an då. Såg 557 på k&s. Lite ball. Som så många andra såklart lite orolig över 47mm. Vet att det även blir lite av en vanesak men min tvekan ligger mer i att 44 sitter så sjukt bra på mig. Svårt att gå från perfekt till nåt bättre liksom.Har själv en 372 och är supernöjd med den. Enda som kan få mig att sälja den är om jag behöver pengar snabbt. Är tanken att du ska sälja din 005a? Annars kompletterar ju 372an den rätt bra..
Grattis till ett riktigt fint ur!Då kan jag posta här då. Hämtade denna 560 i går. Grymt nöjd!
![]()
Sen sent på kvällen så kunde jag inte låta bli att byta band på den, byte då till ett grönt OEM canvas. Blir perfekt på en fin dag som denna!
![]()
Nu syntes ju inte färgen på bandet så bra på denna bild ser jag, ber om ursäkt för dålig bild.
Får passa på att tacka @Janne2000 för en väldigt behaglig och trevlig affär! (och en god kopp kaffe).
Stort grattis!Då kan jag posta här då. Hämtade denna 560 i går. Grymt nöjd!
![]()
Sen sent på kvällen så kunde jag inte låta bli att byta band på den, byte då till ett grönt OEM canvas. Blir perfekt på en fin dag som denna!
![]()
Nu syntes ju inte färgen på bandet så bra på denna bild ser jag, ber om ursäkt för dålig bild.
Får passa på att tacka @Janne2000 för en väldigt behaglig och trevlig affär! (och en god kopp kaffe).
Kanske missat det, men hur stora handleder har du?Tanken blir nog att sälja 005an då. Såg 557 på k&s. Lite ball. Som så många andra såklart lite orolig över 47mm. Vet att det även blir lite av en vanesak men min tvekan ligger mer i att 44 sitter så sjukt bra på mig. Svårt att gå från perfekt till nåt bättre liksom.![]()
Typ 18,5 om jag minns rätt. Men är ju så mycket mer en känsla än faktiska siffror.Kanske missat det, men hur stora handleder har du?
557 är asbra... Vet att de flesta vill köra den på höger (som tanken är) men jag hade fan kunnat tänka mig köra den på vänster med, lite kaxigt sådärTyp 18,5 om jag minns rätt. Men är ju så mycket mer en känsla än faktiska siffror.
Åsikter om 557? Lagbrott att köra på vänsterarmen ändå?![]()
NEJ! Du ska inte köpa 557:an som ligger ute nu! Det ska ingen göra... Den ska bumpas tills dess att jag har tillräckligt med kapital!Typ 18,5 om jag minns rätt. Men är ju så mycket mer en känsla än faktiska siffror.
Åsikter om 557? Lagbrott att köra på vänsterarmen ändå?![]()
Äh, ingen fara ju!Att bli vuxen (eller tjock) och få stora handleder!
Klämde på en Pam1000 så sent som på lunchen idag
Det var iof. så jag kännde men ångrar mig inte en sekund att jag valde denJa, trodde den skulle gå fortare, fast jag har inte bråttom. Kan tänka mig att många räds att köpa den som första Panna.
Kanske funkar ändå! Ska unna mig ett sådant träningsredskapÄh, ingen fara ju!
![]()
Tycker inte att 372 såg speciellt konstig ut på din arm..
Äh, ingen fara ju!
![]()
Tycker inte att 372 såg speciellt konstig ut på din arm..
De tidiga serierna A, B och C kom med polerad bezel om jag inte minns helt galet.PAM024 - är det vissa serier som är polerade och vissa med borstad bezel? Är det samma urverk i alla? Enkelt att serva eller måste det skickas till Panerai?
Jag hörde idag att försäljningen på ks är trög nu. Du har den perfekta sommarbeatern så sitt lugnt i båten.Min föräldraledighet är över och jag är åter i tjänst. Bara du hör av dig om du vill plocka upp denna beater, funkade toppen som lek- o busklocka
![]()
Som vissa brukar säga, Paneraiklockor ska vara stora.Tjejen testade en 122. Kan tycka den ser lite stor ut
![]()
Edit: höhö.Som vissa brukar säga, Paneraiklockor ska vara stora.![]()