Är rätt säker på att han menar min annons. @wayne är tidigare ägare till denSkulle ni kunna länka vilken annons ni menar?tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är rätt säker på att han menar min annons. @wayne är tidigare ägare till denSkulle ni kunna länka vilken annons ni menar?tack
Det bästa valet är bådakommer antingen bli den eller 112 =)
Ibland är du så klok. Pulsmätaren borde vara obligatorisk vid klockprovning.Det bästa valet är båda. Ta annars den som ger högst puls.
Ha ha, det borde absolut vara obligatoriskt, men det är inte bra om säljaren ser resultatetIbland är du så klok. Pulsmätaren borde vara obligatorisk vid klockprovning.
Så är det.Ha ha, det borde absolut vara obligatoriskt, men det är inte bra om säljaren ser resultatetDet gäller att se ointresserad ut ända in i det sista.
@Seinfeld 024 är grym... Köp du kommer inte ångra dig ( tror jag ) jag gjorde det inte i alla fall.kommer antingen bli den eller 112 =)
Får hoppas att den är kvar om en månad =) För då har jag råd att slå till =)@Seinfeld 024 är grym... Köp du kommer inte ångra dig ( tror jag ) jag gjorde det inte i alla fall.
Tycker du skall kolla den @Elvis82 har till salu ser riktigt bra ut inna du beställer från annat håll.
Håll det inom KS familjen.
Lycka till med köpet vilket det än blir.
Också den obligatoriska bilden.
![]()
Ska bli kul o se om man blir fast i Paneraiträsket
![]()
Så grym den där...Ska bli kul o se om man blir fast i Paneraiträsket
![]()
Kanske klämlunch snart?Sjukt fet. Hör av dig om du vill lämna träsket!
![]()
Din är inte så tokig hellerSå grym den där...
Är det olivgrönt canvas från AW? Har beställt ett@Seinfeld 024 är grym... Köp du kommer inte ångra dig ( tror jag ) jag gjorde det inte i alla fall.
Tycker du skall kolla den @Elvis82 har till salu ser riktigt bra ut inna du beställer från annat håll.
Håll det inom KS familjen.
Lycka till med köpet vilket det än blir.
Också den obligatoriska bilden.
![]()
Stämmer riktigt schysstÄr det olivgrönt canvas från AW? Har beställt ett![]()
Tackar. Stämmer Oliv Canvas från AW kan varmt rekommenderad.Din är inte så tokig heller![]()
Jag har. Lägger upp snart så fort jag får lite tid över.Någon som har några band till salu? Mellanbrunt slitet![]()
TackJag har. Lägger upp snart så fort jag får lite tid över.
Det där armbandet ser inte ut att ha några ändlänkar och det behöver du. Sedan är det lite olika boettstorlekar på klockorna som gör att metallarmbandet med "normala" ändlänkar kanske inte passar. Jag vet inte hur det är med just den här modellen.Hej. Jag har en PAM 537 42 mm med 22mm luggar och är sugen på ett metall armband. Lite osäker om det finns till en
42 mm , Jag hittade denna på CH24. Vill gärna fråga er experter som vet det mesta om Panerai.
https://www.chrono24.se/panerai/armband-steel-22mm--id5804310.htm
Tack på förhand Anders
Tappade skruven till ena bandhornet
Det är en PAM00425. Vart får jag tag på en ny? Nymans är ju inte direkt snabba på att återkoppla...
Är också lite sugen, ser fram emot upplägg.Jag har. Lägger upp snart så fort jag får lite tid över.
Men hur?Det finns aftermarket, har för mig att Panatime har. Med det sagt, jag hade jagat original.
Grattis till en grymmeklocka! Du verkar inte vara den som mjukstartarSka bli kul o se om man blir fast i Paneraiträsket
![]()
Ingen kommer ihåg en fegisGrattis till en grymmeklocka! Du verkar inte vara den som mjukstartarEn Arktos, bara så där.
Det där armbandet ser inte ut att ha några ändlänkar och det behöver du. Sedan är det lite olika boettstorlekar på klockorna som gör att metallarmbandet med "normala" ändlänkar kanske inte passar. Jag vet inte hur det är med just den här modellen.