• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mauritz

Rolex
kommer antingen bli den eller 112 =)
@Seinfeld 024 är grym... Köp du kommer inte ångra dig ( tror jag ) jag gjorde det inte i alla fall.
Tycker du skall kolla den @Elvis82 har till salu ser riktigt bra ut inna du beställer från annat håll.
Håll det inom KS familjen.
Lycka till med köpet vilket det än blir.
Också den obligatoriska bilden.
43.JPG
 
Senast ändrad:

Seinfeld

Omega
@Seinfeld 024 är grym... Köp du kommer inte ångra dig ( tror jag ) jag gjorde det inte i alla fall.
Tycker du skall kolla den @Elvis82 har till salu ser riktigt bra ut inna du beställer från annat håll.
Håll det inom KS familjen.
Lycka till med köpet vilket det än blir.
Också den obligatoriska bilden.
43.JPG
Får hoppas att den är kvar om en månad =) För då har jag råd att slå till =)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Hej. Jag har en PAM 537 42 mm med 22mm luggar och är sugen på ett metall armband. Lite osäker om det finns till en
42 mm , Jag hittade denna på CH24. Vill gärna fråga er experter som vet det mesta om Panerai.
https://www.chrono24.se/panerai/armband-steel-22mm--id5804310.htm
Tack på förhand Anders
Det där armbandet ser inte ut att ha några ändlänkar och det behöver du. Sedan är det lite olika boettstorlekar på klockorna som gör att metallarmbandet med "normala" ändlänkar kanske inte passar. Jag vet inte hur det är med just den här modellen.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Tappade skruven till ena bandhornet:nailbiting:
Det är en PAM00425. Vart får jag tag på en ny? Nymans är ju inte direkt snabba på att återkoppla...
 
Hej tack för ditt svar,
Jag är förstås osäker som du förstår, men finns det i så fall ändlänkar att köpa till olika Panerai hos AD ?
 
Topp