Jo tack. Känner mig dock fortfarande kränktDeras webbshop för accessories har varit enbart amerikansk "hela tiden". Dvs. de har haft köpflödet färdigbyggt, de lade bara till en annan produkt. Enkelt experiment. Det föll väl ut, verkar det som.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo tack. Känner mig dock fortfarande kränktDeras webbshop för accessories har varit enbart amerikansk "hela tiden". Dvs. de har haft köpflödet färdigbyggt, de lade bara till en annan produkt. Enkelt experiment. Det föll väl ut, verkar det som.
I want in!Jupp, nu är det ju out there.
Då har jag något fint åt dig som du faktiskt får köpa här i Sverige, kolla i K&S. ;-)Jo tack. Känner mig dock fortfarande kränkt
Cool! Är den 47 mm?Svårt att inte ha denna sen den kom.
![]()
Cool! Är den 47 mm?
Med tanke på senare tids kritik avseende varumärket, tänker mest här på inbitna Panieristis kritik om snäpplock, 30 mr WR o s v, kan jag tänka mig att de försöker återskapa lite av den exklusivitet som fanns kring LE och SE versionerna för att par år sedan.
Kanske då med små serier, som ses som mer exklusiva och svåråtkomliga för de flesta av oss.
Samtidigt är det kanske också en strategi för att driva den digitala handeln man själv kontrollerar till fullo, framför fristående återförsäljare?
Vi kör en enkel aw-gtg. Föreslår härmed nu på tisdag! Vad sägs? Kan fortsätta diskussionen i Paneristi Sweden-PM-tråden. Någon som inte är med där och vill in hojtar till.
Den där är awesome.Den här var snygg! Och stor - 47mm....ref 690. Bild från www
I mitt nästa liv kommer jag ha kraftigare handleder...
![]()
Så jävla ball. Var hos Nymans för att pröva lite 1940 Radiomir och blev dock lite besviken över hur "lite" boett det var på dem. Men det är klart, är man van vid 44mm Luminor så gör bara den något tunnare glasringen en enorm skillnad.Den här var snygg! Och stor - 47mm....ref 690. Bild från www
![]()
Radiomir 1940 finns i 42, 45 och 47. Den är inte liten i de två större storlekarna. Vilken provade du?Så jävla ball. Var hos Nymans för att pröva lite 1940 Radiomir och blev dock lite besviken över hur "lite" boett det var på dem. Men det är klart, är man van vid 44mm Luminor så gör bara den något tunnare glasringen en enorm skillnad.
Inget snack, den är helgrym!Den här var snygg! Och stor - 47mm....ref 690. Bild från www
![]()
Är det så? Jag provade bla. 47mm, men tyckte att boetten försvann en aning..Radiomir 1940 finns i 42, 45 och 47. Den är inte liten i de två större storlekarna. Vilken provade du?
Den är lika stor (och väldigt likt formad) som luminor 1950 47mm, förutom att just den modellen på bilden inte har domglas.Är det så? Jag provade bla. 47mm, men tyckte att boetten försvann en aning..
![]()
Jaså, tack för den infon!Den är lika stor (och väldigt likt formad) som luminor 1950 47mm, förutom att just den modellen på bilden inte har domglas.
Jaså, tack för den infon!
Är den ny? Vad står det på framsidan? 2017? 2016-2017?Fasiken vad trevlig katalogen är.
![]()
2016-2017. Har faktiskt 2 ex av denna.Är den ny? Vad står det på framsidan? 2017? 2016-2017?
Köp en 422 de är så grymt fina!Fasiken vad trevlig katalogen är.
![]()
Långt ifrån omöjligt att det kommer att ske... Gäller bara att få ihop lite pengarKöp en 422 de är så grymt fina!
Ja så är det....och så mycket man vill prova....hade 422 varit mindre hade jag köpt den!Långt ifrån omöjligt att det kommer att ske... Gäller bara att få ihop lite pengar![]()
Stort grattis.Min fru har en Panerai, hon är ok
![]()
Vet du hur tjock den är?Inget snack, den är helgrym!
Provade i boutique i Florida tidigare i år; den åkte direkt upp på topp-tre-listan för vill-köpa-Pannor..
![]()
Vilken annons menar du?Då har jag något fint åt dig som du faktiskt får köpa här i Sverige, kolla i K&S. ;-)
Wotancraft 26mm till din Radiomir.Vilken annons menar du?