Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Winded, set and lume tested!
![]()
Winded, set and lume tested!
![]()
Yeah!!!!!! Så jävla bra!!! Äntligen, grattis!Någon som är förvånad!
![]()
En klocka som verkligen ropar Panerai och samtidigt är smidig pga automatiskt verk, lagom liten för nya på 42mm, och bra inhouseverk, etc. är PAM 392. Här är en begagnad till salu för i runda slängar 40K. https://klocksnack.se/threads/panerai-pam392-nu-Ännu-billigare.79524/Tänker mig runt 40,000:-.
Fet box! Och fetare klocka såklartNågon som är förvånad!
![]()
Lysande, grymt att det blev den! Sjukt bra modell! Vet att Marcus på Krons lär vara nöjd ocksåNågon som är förvånad!
![]()
Fanns inga alternativ efter att jag provat 673 !Lysande, grymt att det blev den! Sjukt bra modell! Vet att Marcus på Krons måste lär nöjd också![]()
UnderbartLika trevlig baksida, P.3000 med dubbla tunnor!
![]()
Tänkte lägga ut något liknade när jag såg vilken sida tråden var uppe på men du var snabbareDet finns ingen PAM 666 så vi får ta ett gästspel på den här sidan från Corum Bubble "Lucifer". Lagom knäpp klocka på så många sätt.![]()
Sida 666 säger ni..Det finns ingen PAM 666 så vi får ta ett gästspel på den här sidan från Corum Bubble "Lucifer". Lagom knäpp klocka på så många sätt.![]()
Snyggt! Ref på den rackaren?Jag får inte nog av det kupade glaset, roseguldsvisarna och denna boett.
![]()
@mårt jag har ett helpolerat AM-spänne du kan få nästa gång vi ses?
PAM 422Snyggt! Ref på den rackaren?![]()
Jag tror modellen kanske är panna no 2 el 3, dvs inte den första pannan man köper om man vill testa. Det förklarar nog en del. Sen är det väl allmänt svalt på köp och sälj? Prismässigt är du nog ok.Har luften helt gått ur Panerai eller är jag helt off på min PAM321?!
Galet fin!God afton.![]()
![]()
Jag tror modellen kanske är panna no 2 el 3, dvs inte den första pannan man köper om man vill testa. Det förklarar nog en del. Sen är det väl allmänt svalt på köp och sälj? Prismässigt är du nog ok.
Edit: det är pr-indikatorn jag tänker på.
Om det inte är en base som är typiskt poppis, ex. 372 eller 111, så går det lite trögare. Det går bättre på Chrono24, så sälj den därigenom om du vill.Du har nog rätt, får hoppas ngn klipper den.
Roligare om den används än får bo på banken.
Galet fin!
Har aldrig provat en 47mm Radiomir,bär den mycket större än en Luminor 1950 44 mm tror du?