• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tack för tipsen!
Det jag håller utkik efter är en där 12,3,6 & 9 finns, och subsekund (heter det så?). Jag har sett en due (729) som har precis den tavla jag är ute efter, men den kändes alldeles för tunn när jag såg due-klockorna i butik.
Ngn klocka som ringer?
Klassiska Fiddy, PAM127 är ett grymt val. En grym Radiomir med önskat upplägg är 690..

Fiddy
IMG_9322.JPG

690
IMG_9323.JPG

Vi är väl alla överens om att vi gillar nya länken på 722 men det är för i helvete en Panerai och 9 dar gammal, då får man prova ett Hirsch som låg i en låda...

Slutsats... Länken är fan 17373636 gånger bättre!

Ska sno fruns assolutamente sen och se hur det funkar.

228F02D6-0F0C-4E2A-8C7F-F9AE7663CDC2.jpeg

Vi är väl alla överens om att vi gillar nya länken på 722 men det är för i helvete en Panerai och 9 dar gammal, då får man prova ett Hirsch som låg i en låda...

Ett asso lär sitta som en smäck.

Fy f_n, fixa till detta snarast, du läste väl vad som höll på att hända mig igår?
Hoppas du överlever.

Tillbaka
Topp