Kul! Let’s play. Snackar vi list?Lek med tanken att ni har 300K att spendera på Panerai.
Vilken eller vilka skulle ni köpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Let’s play. Snackar vi list?Lek med tanken att ni har 300K att spendera på Panerai.
655, 692, 722.Lek med tanken att ni har 300K att spendera på Panerai.
Kul! Let’s play. Snackar vi list?
Bucket list.Kul! Let’s play. Snackar vi list?
Nu tittar jag på Panerais nuvarande utbud. Jag är inte heller en stenhård Paneristi som tycker att fiddys och dylikt är heliga, utan tycker att Panerai's bästa modeller finns trots allt att köpa idag. Och för 300-ish hade jag nog köpt....List/beg!
Oj jävlar vilka stora bilder jag fick medNu tittar jag på Panerais nuvarande utbud. Jag är inte heller en stenhård Paneristi som tycker att fiddys och dylikt är heliga, utan tycker att Panerai's bästa modeller finns trots allt att köpa idag. Och för 300-ish hade jag nog köpt....
PAM422/372
PAM736
PAM1305
Och en beggad PAM590 som beater.
Så med andra ord vill du att jag tar med mig 736 nästa GTGOj jävlar vilka stora bilder jag fick med
Och tilläggas bör att jag nog inte hade köpt 422 eller 372 nya för den delen, och då är vi ju under 300, billigt ju!
Tycker du jag varit otydlg med det?Så med andra ord vill du att jag tar med mig 736 nästa GTG
För övrigt ganska nöjd med hur 736 har rört sig på c24
https://www.chrono24.se/search/inde...earch=true&searchexplain=true&accessoryTypes=
Ha ha, du menar så man snabbt kan få bort länken och få på ett skinnband forever?Vad sa du sa du? Har den där quick change alltså? Det låter ju helt underbart skönt, det borde samtliga klockor med länk ha.
Lek med tanken att ni har 300K att spendera på Panerai.
Jag höll på att säga att det är det enda som känns motbjudande. Jag föredrar en ordentlig bult (skruv utan kona). Det känns mer på riktigt. Jag har en bra skruvmejsel till båda mina och det går så bra så.Då är det ju bara till att handla .
Klockan har dessutom quickchange systemet så det är lätt att byta. Testade som hastigast på läder innan och man byter på nolltid.
Ett minus är att man ”bara” får länken. Inget gummi. Vill man ha en originalrem får man ju pynta upp för viklås eller spänne också.
Nej, så att man faktiskt kan byta liteHa ha, du menar så man snabbt kan få bort länken och få på ett skinnband forever?
300k dollar så kanske
Hahahaha, undrar om vår inställning till Due serien här i tråden gjort att folk inte vågar köpa denIt's a dirty job, but someone's gotta do it. Här är sidan 676, Luminor Due.
Lek med tanken att ni har 300K att spendera på Panerai.
Är det gamla el nya bettarini på den?kommer inte ihåg.Häromkvällen på GTG:t så gnällde jag lite över Bettarini-boetten. Jag ber om ursäkt. Maken till mer allround-boett är svår att hitta i Panerai-sortimentet. Jag menar, kolla här liksom ...
Ser ut som gamla.Är det gamla el nya bettarini på den?kommer inte ihåg.
metooSer ut som gamla.
Kalla mig fullständigt galen, men jag föredrar gamla tjocka caset
Jag höll på att säga att det är det enda som känns motbjudande. Jag föredrar en ordentlig bult (skruv utan kona). Det känns mer på riktigt. Jag har en bra skruvmejsel till båda mina och det går så bra så.
GamlaÄr det gamla el nya bettarini på den?kommer inte ihåg.
Satt och slötittade lite under frukosten.. Visst ser det ut som att kronskyddet är öppet när de gör trycktesterna?
Fyller kronskyddet någon funktion över huvud taget?
Vill minnas att de trycktestar med både kronan låst och inte, precis som @mårt säger. Även utan att kronan är låst ska ju klockan vara tät, i viss mån.Satt och slötittade lite under frukosten.. Visst ser det ut som att kronskyddet är öppet när de gör trycktesterna?
Fyller kronskyddet någon funktion över huvud taget?
Den sitter inte på armen?Finn ett allvarligt fel!!!!!!
Fel,Den sitter inte på armen?