Jag är tvärtom, jag har riktigt svårt för svarta bandSer du inte att jag har ett nytt strap från @Yoshiikee? Ni övriga måste börja inse storheten i svarta band. Det är ju stenhårt och balsam för själen och ögat.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är tvärtom, jag har riktigt svårt för svarta bandSer du inte att jag har ett nytt strap från @Yoshiikee? Ni övriga måste börja inse storheten i svarta band. Det är ju stenhårt och balsam för själen och ögat.
![]()
Jag har bara extremt tydliga åsikter om färgmatchningar. Svart är ett bra sätt att komma runt ev problem. Ska snart köra lite wild and crazy och köpa något grått. Sen har du ju sett mina kavajer och skjortor, som är allt annat än konservativa.Jo, jag ser det, men jag tolkar det mest som att du är feg/konservativ.![]()
De som är i mörkblått, mörkgrått och mörkbrunt, menar du?Jag har bara extremt tydliga åsikter om färgmatchningar. Svart är ett bra sätt att komma runt ev problem. Ska snart köra lite wild and crazy och köpa något grått. Sen har du ju sett mina kavajer och skjortor, som är allt annat än konservativa.
Mönster @mårtDe som är i mörkblått, mörkgrått och mörkbrunt, menar du?Fina färger.
Vad pratar vi om?
Vad pratar vi om?
Är det två delar alltså, för ett märke som Panerai som knappt har någon historia och alla klockor ser likadana ut?!Urbildningsradion - Panerai del1 intervju med @Palenkovich och @Denke uppe på spotify
Är det två delar alltså, för ett märke som Panerai som knappt har någon historia och alla klockor ser likadana ut?!![]()
Är det två delar alltså, för ett märke som Panerai som knappt har någon historia och alla klockor ser likadana ut?!
Hittade den här också, för mig som är allergisk mot Spotify. https://poddtoppen.se/podcast/1453682740/urbildningsradion
Fantastiskt bra och intressant @Denke och @Palenkovich , ser verkligen fram emot avsnitt 2 !
Här kommer lite bilder från filmerna ni snackade om !
Lite kul kuriosa: 5218-203A gör entré före Arnie i filmen Eraser
![]()
![]()
![]()
Alla är vi olika.Jag är tvärtom, jag har riktigt svårt för svarta band
Tag...Tack! Kul att avsnittet uppskattas!
Kontrar med en bild på Stallone från Cobra där han INTE bär Panerai!
![]()
Ryktet går att han är sugen på en luminor, typ en pam01000.Jaja @Denke , när får vi se dig med en panerai igen då?
Jaja @Denke , när får vi se dig med en panerai igen då?
Ryktet går att han är sugen på en luminor, typ en pam01000.
Bra val!Det finns lite sug efter en 590...![]()
Gillar att Sly kör pannan på högern!Fantastiskt bra och intressant @Denke och @Palenkovich , ser verkligen fram emot avsnitt 2 !
Här kommer lite bilder från filmerna ni snackade om !
Lite kul kuriosa: 5218-203A gör entré före Arnie i filmen Eraser
![]()
![]()
![]()
Tror nog du är sugen på lite mer tritium och patina i en 25:a!Det finns lite sug efter en 590...![]()
Tjena!Gick för en tid sedan och skaffade mig min första panna, mycket efter allt jag läst här. Har alltid kört sub och varit rädd för storleken på mina sparvhandleder. När
den fått sitta på handleden ett tag så trivs jag bara mer och mer. Tack för inspirationen och klocksnacks kanske trevligaste tråd! Nu börjar jag dock bli sugen på något nytt, vad rekommenderar panelen?![]()
Måste vara en riktig special black ops edition du kikar påTjena!
Personligen sneglar jag på en Radomir 44 mm så jag kan använda samma band som till 633:an
Annars är ju en 422 aldrig fel!
Tjena!
Personligen sneglar jag på en Radomir 44 mm så jag kan använda samma band som till 633:an
Annars är ju en 422 aldrig fel!