Vi kör Quiz.... Ref?
![]()
Okej, här kommer en förvånad men kvalificerad gissning. PAM 36503
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi kör Quiz.... Ref?
![]()
778Vi kör Quiz.... Ref?
![]()
Vadå?
Ok.Vadå?
Ibland får man skriva den första sifferkombon som dyker upp i huvudet sen hoppas på att man har rätt.
Jag är erkänt dålig på referenser.Ok.
Kanske mest reagerade för att just den är så självklar för mig.
Jag gissade det också men hittade ingen grön graverad tourbillon
Jo, det känns det ju onekligen som.Inte jag heller, trots upprepade olika googlingar.. kanske en piece unique för nån auktion?
Vi kör Quiz.... Ref?
![]()
Jo, det känns det ju onekligen som.
Du var nära, 709 är det. Samma där, made by requestHittar bara 703 men den är ju blå och piece unique..
Finns inte bland de 48st tourbillions på C24 heller..
Det kommerRätt snyggt, även om jag spontant nog hade kännt att klockan kändes "ofräsch" med massa gröna avlagringar och liknande. Men smaken...
Galet. Undrar pris.Du var nära, 709 är det. Samma där, made by request
2 njurar och en bit av levern?Galet. Undrar pris.
Jo.2 njurar och en bit av levern?
Du var nära, 709 är det. Samma där, made by request
Den har sin platsHade inte gjort ont med en sån i samlingen.
Vore intressant att veta hur många och givetvis vilja uniques som finns. Och lite om hur Panerai resonerar när de bestämmer sig för att bygga en.Du var nära, 709 är det. Samma där, made by request
Vi har intagit bästa solplatsen i parken, bara sjutvåan som saknas
PAM590
![]()
Tackar! Från migNice!! Schysst strap, från?
Du var nära, 709 är det. Samma där, made by request
Hej,
Har länge smygläst det mesta i denna tråd då jag varit förtrollad av Panerai sedan ett par år.
När jag väl bestämde mej (äntligen) för att ta steget till att köpa den första pannan blev det en 560.
Redan torsk på att leta band, beställt ett Toshi, och vad nästa Pam skulle kunna bli.
![]()
Hej,
Har länge smygläst det mesta i denna tråd då jag varit förtrollad av Panerai sedan ett par år.
När jag väl bestämde mej (äntligen) för att ta steget till att köpa den första pannan blev det en 560.
Redan torsk på att leta band, beställt ett Toshi, och vad nästa Pam skulle kunna bli.
![]()
What a feeeelin'...!Hej,
![]()
Grattis och välkommenHej,
![]()