• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

oystercase

Cartier
Håller med. Det som påverkar hans trovärdighet är att hans upplevs väldigt bitter. Han talar gärna om vendettor, men jag tycker att han verkar köra sin egen.
Sen så slaktar han alla som ifrågasätter honom det minsta, snarare än att förtydliga, förklara etc.
Tror man får läsa honom och sedan göra faktacheckar (om möjligt) emellanåt, alternativt ta en del av det han säger med en nypa salt.
Jag gillade den typ av info som han kör med. Gjorde lite faktacheck och tyvärr är det nog en hel del gissa de, hörsägen politik mm. I det han väljer att skriva om. Samt en och annan vendetta och fulspel. Tyvärr för det hade kunnat vara solit och bra.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Läckert med sandwich :cool:
6ABA52A1-D8E4-412E-8A6A-E391836B1FAE.png
512?
 

Magnusen

Panerai
2-Faktor
Känner jag mig själv så ligger min snart ute. Även om den just nu känns helt grym faktiskt. Jag har vart nyfiken på modellen ett tag och jag blev t.om positivt överraskad.

Så känner jag med 779, helst skulle jag nog vilja ordna ett byte mot en 510/560/722... får fixa annons efter semestern :) utan panna vill jag ej vara :)
 
Topp