Hans Beck
Basic
Snyggt! Kan jag låna bilden till Instagram @tidochting.se ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Kan jag låna bilden till Instagram @tidochting.se ?
Absolut!Snyggt! Kan jag låna bilden till Instagram @tidochting.se ?
Vad är det för band?Snyggt! Kan jag låna bilden till Instagram @tidochting.se ?
Gryyymt. Grattis!Nu är den här! Sjukt nöjd, sitter som gjutet på handleden. Gröningen vet jag dock inte riktigt om jag tokdiggar och spännet är tydligen 18 mm vilket begränsar oem-alternativen rejält... Får bli lite andra straps med andra ord
![]()
![]()
![]()
Yup.
Lätt att köpa ett större oem-spänne om man måste.Nu är den här! Sjukt nöjd, sitter som gjutet på handleden. Gröningen vet jag dock inte riktigt om jag tokdiggar och spännet är tydligen 18 mm vilket begränsar oem-alternativen rejält... Får bli lite andra straps med andra ord
![]()
![]()
![]()
Har ingen bra koll på GMT-pannor. Reagerade på GMT, kupat glas, mårt-tavla och ecru.Yup.
Det där är väl inte den enda som ser ut så?
Lätt att köpa ett större oem-spänne om man måste.
Lätt men dyrt.
Jo. Det finns ett gäng boutique editions som är motsvarande awesome, men jag körde 613 istället för de pengarna.Har ingen bra koll på GMT-pannor. Reagerade på GMT, kupat glas, mårt-tavla och ecru.
Nu är den här! Sjukt nöjd, sitter som gjutet på handleden. Gröningen vet jag dock inte riktigt om jag tokdiggar och spännet är tydligen 18 mm vilket begränsar oem-alternativen rejält... Får bli lite andra straps med andra ord
![]()
![]()
![]()
Jaappp!PAnerai Ace Model, alltså?
Grattis!!! Grönt är sköntNu är den här! Sjukt nöjd, sitter som gjutet på handleden. Gröningen vet jag dock inte riktigt om jag tokdiggar och spännet är tydligen 18 mm vilket begränsar oem-alternativen rejält... Får bli lite andra straps med andra ord
![]()
![]()
![]()
Nu är den här! Sjukt nöjd, sitter som gjutet på handleden. Gröningen vet jag dock inte riktigt om jag tokdiggar och spännet är tydligen 18 mm vilket begränsar oem-alternativen rejält... Får bli lite andra straps med andra ord
![]()
![]()
![]()
Hoppas allt är bra med dig, du har iaf bra sällskap!![]()
Fy fan vad trist det är på sjukhus!
![]()
Fy fan vad trist det är på sjukhus!
Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.Vad gjorde herrn? Krya
Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.
Krya och hoppas du får en snabb återhämtning.Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.
Ett grått elastiskt Marine NationaleVad är det för band?
Fan vad trist, krya på dig min vänVaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.
Excellent!! Grattis!Nu är den här! Sjukt nöjd, sitter som gjutet på handleden. Gröningen vet jag dock inte riktigt om jag tokdiggar och spännet är tydligen 18 mm vilket begränsar oem-alternativen rejält... Får bli lite andra straps med andra ord
![]()
![]()
![]()
Usch! Krya på dig fort!Vaknade i lördags med bröstsmärtor och svårt att andas, förkylning tänkte jag. Min fru har dock påpekat att förkylning oftast kommer med snorighet, feber, halsont osv. I dag lyckades hon få iväg mig till vårdcentral som skickade vidare till akutmottagning. Det visade sig att jag gått med en kollapsad högerlunga sedan i lördags.