Det är den enda som jag eventuellt skulle kunna tänka mig. Men nä.717 är min absoluta favorit bland guldpannorna.. Så jävla bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är den enda som jag eventuellt skulle kunna tänka mig. Men nä.717 är min absoluta favorit bland guldpannorna.. Så jävla bra
Snyggt. Vad är det för läder? Visst är det ofärgat?Nytt band från Sanders låg i lådan idag
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack. Det är hans "Amon" vilket jag tror är färgat. Han har ju någon modell han kallar natural också vilket är ofärgatSnyggt. Vad är det för läder? Visst är det ofärgat?
Tycker om enkelheten i PAM00511. Min melodi precis717 är min absoluta favorit bland guldpannorna.. Så jävla bra
Mm, 511 är jäkligt fin.. Just enkelheten i 717 som är så jäkla nice.Tycker om enkelheten i PAM00511. Min melodi precis
Ritalin verkar inte räcka... stackarn lär ju inte sova så gott! Synd om folketMan kan ju undra vad han äter till frukost...
Verkligen en drömträff av Panerai. Fin 1045 på alla sätt och vis, men jag är för enkel för attt bära upp en sådan dyrgrip. Tack ändå för att du tänkte på mig i detta sammanhang. Den är väldigt lik en 140. Nästan samma utstrålning faktiskt. Jag väntar på den opolerade rätta.
Ful...Ansluter i tråden igen efter en viss tids frånvaro.. nu med en 233:a
![]()
Ansluter i tråden igen efter en viss tids frånvaro.. nu med en 233:a
![]()
Tack och bock!Härligt! Grattis![]()
Välkommen till insikten vi andra haft länge. Took you long enough”The ROLEXKILLER”
![]()
Det är inte vad han äter, utan mängden han äter.Man kan ju undra vad han äter till frukost...
Fast det gäller ju bara pam682Välkommen till insikten vi andra haft länge. Took you long enough![]()
GrymtLeker lite med kameran
![]()
422 på väg neråt i landet med släp, 100 mil to go!![]()
![]()
Mysfaktorn på den där är väldigt högTritiummmmmmm
![]()