• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Du kan ju se med han innan om det jag skriver låter vettigt iallafall 😅
Han trodde faktiskt den hade helt knäckts. Ska titta idag när han kommer till verkstaden.

Känns orimligt jobbigt detta, jag har feta trust-issues med att lämna ifrån mig klockor tydligen... förväntar mig det värsta. "Lysmassan hade slutat fungera, så vi fyllde i ny åt dig!", "spännet som satt på var jätterepigt, så vi kastade det och satte på ett nytt" etc :D

Han trodde faktiskt den hade helt knäckts. Ska titta idag när han kommer till verkstaden.

Känns orimligt jobbigt detta, jag har feta trust-issues med att lämna ifrån mig klockor tydligen... förväntar mig det värsta. "Lysmassan hade slutat fungera, så vi fyllde i ny åt dig!", "spännet som satt på var jätterepigt, så vi kastade det och satte på ett nytt" etc :D
Dina trust-issues är ju inte helt orimliga. Sånt där händer, men det är väl bara just Panerai själva som står för sånt. Eller?

Dina trust-issues är ju inte helt orimliga. Sånt där händer, men det är väl bara just Panerai själva som står för sånt. Eller?

Jag hoppas verkligen det. Detta är ju bara en lokal liten urmakare. Tror inte de ger sig på mer än det specifika problemet. Det betyder väl iofs att tillgången på eventuella reservdelar är obefintlig. Får se hur det slutar. Blir kanske bra timing med skatteåterbäringen :D

Har svårt att tänka mig det, speciellt då det hänt mig och bekanta minst 10 gånger och varje gång har det varit en enkel fix.

Men jag är ju ingen urmakare så..

Tillbaka
Topp