• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pam00004
image.jpg

Gluttar lite på pannor igen inför sommaren och snubblade över denna:
https://storiesoftime.com/collections/all-watches/products/luminor-marina-pam01048-box-papers-2019

panerai-luminor-marina-pam01048-box-papers-2019-57514322919747.jpg

Mig veterligen brukar väl PAM01048 och PAM00048 snarare se ut som nedan:
watch-club-panerai-luminor-marina-brand-new-2018-ref-pam01048-year-2018-wb.jpgwbwbwbwbwb6.jpg

Har vi någon som kan identifiera den korrekta referensen?
---
Ping @Stories of Time för ev. fel ref. i annonsen
Tack för propå, vi justerar direkt.

Och om du är sugen kan vi nog justera priset som tack för hjälpen också.

pam PAM00716 är 42mm eller? Har svårt att hitta tjockleken på den. Men det här är en mycket fin "på båten klocka" i mitt tycke!!!

Senast ändrad:
Ballat ur nu? De har varit helt och fullkomligt urballade ett bra tag nu. :) Men den där klockan ovan bär man precis när man vill som Risti. Vad tycker du är konstigt?

Delar inte riktigt din mening med "ett tag nu" eller det kanske jag gör ändå!? Vet ej, som sagt det var över 25år sedan jag hade min första Panerai (44mm) lämnade dem för många många år sedan. Vet ej hur många mm den här ovan mäter, men då för typ 25år sedan då var den största 47mm, fast inte med så här många "kronor" över hela boeten och över allt 😁. Det konstiga med den är, Kan den vara bekväm att gå runt med dagligen? Köper man den bara för visa tillfällen?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp