I approve.Dags att prova mårt dial
630
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I approve.Dags att prova mårt dial
630
![]()
Det finns några säljes också....Kul att se så många köpesannonser uppe!
Exit?Det finns några säljes också....![]()
Skoja bara. Men riktigt fina pjäser du säljer
Eller hur!Skoja bara. Men riktigt fina pjäser du säljer
590, 587 och 1389.Vad har du för pannor?
Det är en bra samling!590, 587 och 1389.
Tack!Det är en bra samling!
PAM127 aka FiddyUndrar över referens på denna! Får massa reklam från en bandmakare på insta som aldrig skriver vilken modell det är på klockan som bandet sitter på…
![]()
Visste inte att du har en sub, kulDubbelpost
![]()
Suuuuck.. den där suben..Dubbelpost
![]()
Orimligt dyra klockor.Ingen Panerai men såväl den första Corrigian såld från fabrik till SverigeFörbaskat trevlig klocka.
Vad tycker Panerai folket här om Corrigia?
Ingick två läder och ett gummi till denna. Inte hunnit köra läder ännu, gummit sitter sä jädra bra. Men jag kan hålla med om att de är orimligt dyra till ordinarie pris. Jag köpte ett visningsex de använt att fota med så betalade inga 70000kr heheOrimligt dyra klockor.
Inte förtjust i de band jag köpt då färgen på dem har diffat mycket mellan bild och verklighet.
![]()
Ingen Panerai men såväl den första Corrigian såld från fabrik till SverigeFörbaskat trevlig klocka.
Vad tycker Panerai folket här om Corrigia?
Nej, men jag skulle kunna tycka att de borde kosta typ 20 000 ... och det tror jag du betalade mer.Ingick två läder och ett gummi till denna. Inte hunnit köra läder ännu, gummit sitter sä jädra bra. Men jag kan hålla med om att de är orimligt dyra till ordinarie pris. Jag köpte ett visningsex de använt att fota med så betalade inga 70000kr hehe