• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dags att prova mårt dial 😊
630
IMG_20250806_191052-01.jpeg
I approve.

Har naturligtvis kollat på dem och vill testa andra pannor. Men behöver släppa någon annan i så fall och är inte redo för det tror jag. Har så förtvivlat svårt att skiljas från klockor

Det är en bra samling!
Tack!
Har inga ambitioner att bygga någon egentlig samling men gillar variationen mellan modellerna. Ska naturligtvis i framtiden skaffa Radiomir med wirelugs och vill testa mycket annat men får skynda långsamt.

Det som är kul är att köpa på sig ett gäng band i olika material och tillverkare. Tycker det tillför en extra dimension. Det har också gjort att jag inte längre kan köpa standardband till mina andra klockor.

Om någon vill byta bort ett "dykgummi" mot ett vanligt gummi i 22mm är jag intresserad!
Köpte ett svart vanligt gummi i helgen då det enligt mig är snyggare än dykmodellen.
Men inser tyvärr varför submersible säljs med detta då det fungerar bättre till modellen 🥴

Ingen Panerai men såväl den första Corrigian såld från fabrik till Sverige 🙌 Förbaskat trevlig klocka.

Vad tycker Panerai folket här om Corrigia?

Bilagor

• 1000021321.jpg
    1000021321.jpg
    760.8 KB · Visningar: 1
  • 1000021298.jpg
    1000021298.jpg
    911.9 KB · Visningar: 4
Senast ändrad:
Orimligt dyra klockor.

Inte förtjust i de band jag köpt då färgen på dem har diffat mycket mellan bild och verklighet.

:)
Ingick två läder och ett gummi till denna. Inte hunnit köra läder ännu, gummit sitter sä jädra bra. Men jag kan hålla med om att de är orimligt dyra till ordinarie pris. Jag köpte ett visningsex de använt att fota med så betalade inga 70000kr hehe

Ingick två läder och ett gummi till denna. Inte hunnit köra läder ännu, gummit sitter sä jädra bra. Men jag kan hålla med om att de är orimligt dyra till ordinarie pris. Jag köpte ett visningsex de använt att fota med så betalade inga 70000kr hehe
Nej, men jag skulle kunna tycka att de borde kosta typ 20 000 ... och det tror jag du betalade mer.

Tillbaka
Topp