• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bröllop med 1055 på OEM Sportech

IMG_8208.jpeg

Ingick två läder och ett gummi till denna. Inte hunnit köra läder ännu, gummit sitter sä jädra bra. Men jag kan hålla med om att de är orimligt dyra till ordinarie pris. Jag köpte ett visningsex de använt att fota med så betalade inga 70000kr hehe
J-vlar i min lilla låda; är det såna pengar han tar för dem nu!?

Han är trevlig iaf, (surrade en del på någon P-day även om jag tror att @azcii blev mer bundis med honom) trevligare än listpriserna 😄

Kika in på hemsidan. Det är det dubbla för vissa modeller...
Tänker att jag startar en Corrigia tråd så får vi se om de finns folk som köpt begagnade eller ej. Jag köpte som sagt första från fabrik men nej jag betalade inte fullpris. Köpte denna Corrigia då jag gillar stuket och att de ändå har något eget i sig. Handgjort med kärlek men till ordinarie pris njaaa

Kvalitetsmässigt och det man fick med så absolut en klocka I 30-40k om jag själv skulle säga vad jag tycker. Sen tror jag kanske deras bronz modeller är något vassare men ändock 300m vattentäthet 3000m om man byter baklock. Fick även med slimmad crownguard samt stora lådan som inte var vad jag klickade hem. Men de ville ge mig som första svensk något extra 🙏

Den släpptes idag och några bekanta har redan skaffat den. Inte mina foton:

WhatsApp Image 2025-09-10 at 09.40.39.jpeg
1757513340215.png

Den är lite kul för det är 8-dagarsboetten, alltså den lite tunnare bettarini och platt glas, men det är inte ett 8-dagarsverk som sitter i. Sen är den ju kul för att den heter 5218, vilket är prefixet för alla gamla pre-vendome panerai.

Tillbaka
Topp