• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Resultatet på hur det blev med lite matolja på croco bandet. Sjukt nöjd. Tack till alla som engagerade sig! Sjukt mkt expertis här inne🤩
IMG_6945.jpeg
IMG_6946.jpeg

Inget fel på matolja. Låt det suga in lite i en timme och putsa sedan med en ren duk
Nu var målsättningen att göra lädret mörkare, med det sagt…
1760890916120.png

Jag håller matolja långt borta från mitt läder. 🙂
Och jag ville personligen inte gå runt med matolja på armen. Andra läderprodukter och husmorsknep kan buffas ut ordentligt.

Nu var målsättningen att göra lädret mörkare, med det sagt…
1760890916120.png

Jag håller matolja långt borta från mitt läder. 🙂
Och jag ville personligen inte gå runt med matolja på armen. Andra läderprodukter och husmorsknep kan buffas ut ordentligt.
Håller med om att det inte är optimal olja, men den lilla del vi pratar om i detta fallet tror jag inte kommer märkas om den skulle härskna. Vi får se om jag motbevisas med tiden.
@InWester om det blir skit av det gör jag ett nytt kroko åt dig som plåster på såren 👍

Tillbaka
Topp