Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu var målsättningen att göra lädret mörkare, med det sagt…Inget fel på matolja. Låt det suga in lite i en timme och putsa sedan med en ren duk
Håller med om att det inte är optimal olja, men den lilla del vi pratar om i detta fallet tror jag inte kommer märkas om den skulle härskna. Vi får se om jag motbevisas med tiden.Nu var målsättningen att göra lädret mörkare, med det sagt…
![]()
Jag håller matolja långt borta från mitt läder.
Och jag ville personligen inte gå runt med matolja på armen. Andra läderprodukter och husmorsknep kan buffas ut ordentligt.
Klass som alltid!Håller med om att det inte är optimal olja, men den lilla del vi pratar om i detta fallet tror jag inte kommer märkas om den skulle härskna. Vi får se om jag motbevisas med tiden.
@InWester om det blir skit av det gör jag ett nytt kroko åt dig som plåster på såren![]()
Tack! Och då beställer jag ett extra som jag betalar förHåller med om att det inte är optimal olja, men den lilla del vi pratar om i detta fallet tror jag inte kommer märkas om den skulle härskna. Vi får se om jag motbevisas med tiden.
@InWester om det blir skit av det gör jag ett nytt kroko åt dig som plåster på såren![]()
Sist jag var i Paneraibutiken använde de sånna. De kanske kan ge dig ett nyttEn närstående 1-åring har tuggat på mitt Panerai-underlägg. Det funkar fortfarande men man undrar om de finns att köpa någonstans eller får man sitta lugnt i båten och hoppas på en inbjudan till ett event?
![]()
Bra tips, jag får gå förbi och fråga.Sist jag var i Paneraibutiken använde de sånna. De kanske kan ge dig ett nytt![]()
Om du inte får tag på något av dem så pinga mig så ska jag rota lite och se om jag inte har en eller två du kan få...Bra tips, jag får gå förbi och fråga.![]()
Tackar för det men först ska jag se om butiken har några över. Finns det inga planer från Paneristi Sweden att ta fram tuggvänliga glasunderlägg?Om du inte får tag på något av dem så pinga mig så ska jag rota lite och se om jag inte har en eller två du kan få...
Tackar för det men först ska jag se om butiken har några över. Finns det inga planer från Paneristi Sweden att ta fram tuggvänliga glasunderlägg?