• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Burnman

Audemars
2-Faktor
Absolut inget konstigt med din fråga.

Räcker med klockan, de behöver inget mer.

Du kan säga till de att du inte vill att den blir polerad. Då polerar de den inte.

Trycktest ingår i en vanlig service, ja :)
Tack för snabbt svar! Då hoppas vi att de inte drar ut på detta onödigt länge så jag snart får tillbaka klockan. Känns lite udda/ovant att bära damklocka nu när man vant sig med ett ha en panerai på armen. 58:an är verkligen bra, det är den. Men det är verkligen en speciell känsla med pannan.
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
82722BFC-2D39-408F-A5E4-0BA390436669.jpeg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor

Intervju med JMP
Top take-aways:
1. Tema för watches and wonders blir recycled stuff, environmental-focused stuff.
2. Kronograf-kollektion kommer i olika material och olika varianter, inkl. luna rossa såklart
3. Ny Mike Horn-klocka i slutet av året
4. Standard-bronzon kommer finnas varje år (968 eller vad den heter?) men en ny specialbronzo kommer varje år? Hajade jag det där rätt?
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Vi får se :)
Första året var det PAM111 och egentligen åkte den ut för att den var lite för klossig och för att det där Panerai-stämplade gummit inte funkar på min platta handled. Owgmarch påskyndade bara processen.
Förra året hade jag en datejust, men det är något med Rolex som snabbt gör mig irriterad och jag bara måste bli av med dem.
iaf har det varit så med de 5 jag haft.. inte värt det.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Top take-aways:
1. Tema för watches and wonders blir recycled stuff, environmental-focused stuff.
2. Kronograf-kollektion kommer i olika material och olika varianter, inkl. luna rossa såklart
3. Ny Mike Horn-klocka i slutet av året
4. Standard-bronzon kommer finnas varje år (968 eller vad den heter?) men en ny specialbronzo kommer varje år? Hajade jag det där rätt?

Spännande med my bronzo...hoppas inte på radiomirn eller fler 42mm. Men fint att de behåller en bra bronzo som 968 ändå
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor

azcii

Patek
2-Faktor
Topp