Det gröna är jag desväre inte så förtjust i. Vilka färger finns det mer på OEM gummi?Ingen koll på din fråga men ett band du behöver är det gröna OEM gummit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gröna är jag desväre inte så förtjust i. Vilka färger finns det mer på OEM gummi?Ingen koll på din fråga men ett band du behöver är det gröna OEM gummit
Det gröna är jag desväre inte så förtjust i. Vilka färger finns det mer på OEM gummi?
Grattis! Den är riktigt snygg!nu är den äntligen här! 112 med några år på nacken, lika glad för det är jag
Stort grattis!nu är den äntligen här! 112 med några år på nacken, lika glad för det är jag
Grattis! Använda klockor är bäst.nu är den äntligen här! 112 med några år på nacken, lika glad för det är jag
Riktigt snyggt, Stort grattis!nu är den äntligen här! 112 med några år på nacken, lika glad för det är jag
Vad har du för mått på handlederna om jag får fråga?Tack alla! Helst föredrar jag 1950-boetten men tycker Bettarini sitter bättre på mina relativt små handleder. Denna var servad och låg ute till rätt pris så var inget att tveka på
Strax över 17cmVad har du för mått på handlederna om jag får fråga?
Grattis till bästa pannan!
Snyggt, grattis!nu är den äntligen här! 112 med några år på nacken, lika glad för det är jag
Tack! Löjligt nöjd, har det lilla extra som 587 saknade..Grattis till bästa pannan!
Du menar kronskyddet?Tack! Löjligt nöjd, har det lilla extra som 587 saknade..
och sekundvisareDu menar kronskyddet?
Grymt, Grattis1
Grattis till en underbar panna!nu är den äntligen här! 112 med några år på nacken, lika glad för det är jag
Grymt bra!!
Grym, Stort grattis!
Grymt, Grattis1
Grymt bra!!
Tack boys, löjligt nöjd!Grym, Stort grattis!
Sitter fint, grattis
Haha, inte riktigt än. Se posten under dinOEM-sallad!
nu är det officiellt inte bara @Palenkovich och jag som bara kör OEM även @Burnman har tillräckligt med respekt för varunamnet och bestämt sig för att inte köra fake band
Känner likadant! Vart är det grå canvas-bandet ifrån? Nr 2 från höger!Satan så snabbt det verkar spåra ”ur” i Panerai-världen... Hur gick det här till?? Börjar bli fullt i strapslådan redan.
OEM till vänster, AM till höger. PAM390 i mitten.
Min 390 på customstrap från bästa @oddface