• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Blev verkligen en annan känsla på klockan med ett svart band istället för alla bruna varianter som vanligtvis roteras. Gillar jag det...JA 🙂
IMG_20210224_131617_805.jpg
 

Snilsson

Cartier
Tack alla! Helst föredrar jag 1950-boetten men tycker Bettarini sitter bättre på mina relativt små handleder. Denna var servad och låg ute till rätt pris så var inget att tveka på :)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag noterar att det numera hintas åt ett specifikt håll på Panerais förstasida.
1614331775969.png


Samtidigt så är titeln på webbsidan (det som syns i bokmärke eller tab) "Men's luxury watches".
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag har tråkigt, det kanske märks, så jag trålar panerai.com ... och tycker vi bör prata om den här artikeln
.

Specifikt: "The registration of the watch is reserved only to some of the Luminor and Radiomir Panerai models, in the genuine version (Vintage Panerai) produced from 1936/8 to 1992, in the replica version (Replica Panerai) produced from 1993 to 1997 and in the actual re-edition (Richemont Panerai) produced from 1997 on, on sale today."

WTF?
 
Topp