Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej!Tavex betalar 450kr/g för 18K.
Spread ca 10%.
Så får du din kedja för 14500nånting har du betalat vad du får i skrot.
Ger du 16nånting är det vad du kunde förvänta dig ge en handlare för skrot.
Och nån spänn är väl arbetet värt om vi nu inte talar om en märkesprodukt där mervärdet är I namnet
Ja det tycker jag verkar vara ett helt vettigt pris för bägge parter.Okej!
Tack för svaret.
Det gäller en fin Figarolänk.
Namn på den vet jag inte.
Men är fin.
Skulle få den för 16.
Då kanske det är helt okey
Tusen tack för svar
Guld värt![]()
Blir lite av en självuppfyllande profetia. Man kan använda klockan till att mäta hur exalterad man är att bära en fläskig guldkronograf!55g guld med pulsometer!
![]()
Puls 180 när jag tog fotot;-)Blir lite av en självuppfyllande profetia. Man kan använda klockan till att mäta hur exalterad man är att bära en fläskig guldkronograf!![]()
Värdig en Liberace!Dags att blinga upp tråden lite
DD 18038 med meteorittavla
![]()
Stilig, jag har en lika danMin enda guldklocka, en vintage Grand Quartz från 77
![]()
Tack! Det är den inte men tolkade @theargonaut som öppnande tråden med "Gulguld, vitguld, fulguld, låtsasguld, you name it" som att även guldpläterat var okStilig, jag har en lika dan*den är dock inte i massivt guld...
Så cool!! Hade gärna haft en softwatch men inte lyckats hitta en till rimligt pris. Hur fick du tag på din?
Köpt här på forumet.Så cool!! Hade gärna haft en softwatch men inte lyckats hitta en till rimligt pris. Hur fick du tag på din?
Sedär, såg att @Watchwizard hade en uppe i November förra året som ser lik utan men jag jag var nog för sen på bollen (skrev i Mars). Hojta om du någonsin blir sugen på att säljaKöpt här på forumet.