Italiensk El Primero från ca 1989.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Supersnygg tavla och maffigt guldlager på stålet!Eterna-matic guld på stål...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Magiskt vacker! Finns de att köpa? Är det hemskt dyrt? Gillar verkligen stilen på den.Eterna-matic guld på stål...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bara att hojta till så löser vi detMagiskt vacker! Finns de att köpa? Är det hemskt dyrt? Gillar verkligen stilen på den.
Mums, mycket vackert! Blir helt klart sugen på att utöka med lite ytterligare guld nu när jag ser denna bild.![]()
Man måste ha lite guld i dessa tider![]()
Snygg!Omega Seamaster 2846 i 14 k. Min första och hittills enda klocka i guld. Köpt i höstas för att bäras på mitt bröllop i sommar
![]()
![]()
![]()
![]()
Like på klockan, håller tummarna för att bröllopet blir av. Går oxå och väntar. Hoppa på bröllop i slutet av juli.Snygg!
Köpte denna för mitt bröllop i april![]()
![]()
Återstår att se om det blir av i april eller längre fram![]()
Den är riktigt trevlig! Jag har visat den för sambon i hopp om att hon skulle gilla den... men hon är svårflörtad alltså. Hade tänkt en klocka i morgongåva men inget jag visar faller i god jordSnygg!
Köpte denna för mitt bröllop i april![]()
![]()
Återstår att se om det blir av i april eller längre fram![]()
Det var en mig en svårflirtad kvinna! Har ni bläddrat igenom flickväns- och frutrådarna? Finns ju mkt fint därDen är riktigt trevlig! Jag har visat den för sambon i hopp om att hon skulle gilla den... men hon är svårflörtad alltså. Hade tänkt en klocka i morgongåva men inget jag visar faller i god jord![]()