Way out of my plånbok haha 
Hade ingen aning om att det fanns Zodiacs i den prisklassen faktiskt.
Hade ingen aning om att det fanns Zodiacs i den prisklassen faktiskt.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är i mitt tycke den galnaste på hela forumet, ändå är det aldrig några allvarliga skärmytslingar eller otrevligt folk som skriver här.Jag bara älskar denna tråd.
De vågar sig inte inDen är i mitt tycke den galnaste på hela forumet, ändå är det aldrig några allvarliga skärmytslingar eller otrevligt folk som skriver här.
Jag tror inte man hänger här utan ett enormt organ...Den är i mitt tycke den galnaste på hela forumet, ändå är det aldrig några allvarliga skärmytslingar eller otrevligt folk som skriver här.
Och varför skulle man då betala 65.000:- för din 7005:a?Säljer min för 65.000:- så låter rimligt
Säljer min för 65.000:- så låter rimligt
Och skulle de mot förmodan kika in så sjappar de fortare än en oljad blixt när de får syn på @Biffbert 's profilbild !De vågar sig inte in![]()
@Biffbert kommer kanske aldrig tillbaka. Någonstans i landet, i en kärlekssolkig säng, ligger han å 7005:an och njuter av efterglöden och en cigg. Han har kanske lämnat familjen för nya passionen.Och skulle de mot förmodan kika in så sjappar de fortare än en oljad blixt när de får syn på @Biffbert 's profilbild !
Fullset o fullset, vet inte riktigt vad man ska kalla allt du får med denna klocka, samt alla underverk den kommer tillföra i ditt liv.65 känns ändå rätt okej, fullset?
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!Andy, är det inte dags för en viss sjunollnollfemma att dyka upp på tratten snart? Jag börjar bli sugen![]()
Bla bla bla kör en passaround nu så vi får se om det är true love eller bare en one night standVÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!
Helvetet fryser till is innan 7005:an hamnar på trattenAndy, är det inte dags för en viss sjunollnollfemma att dyka upp på tratten snart? Jag börjar bli sugen![]()
Det går inte få tag i någon för Passaround. Tror knappast någon här kommer släppa iväg sin...Bla bla bla kör en passaround nu så vi får se om det är true love eller bare en one night stand
Bara för dig.Bla bla bla kör en passaround nu så vi får se om det är true love eller bare en one night stand
Håll hårt i båda!Vilken sambo man harefter att ha köpt en klocka som hör JAS-piloter till och jag berätta att jag får nog sälja nåt också, detta för att beslutet skulle landa bättre. Då säger hon; du säljer väl inte den med den fina länken (läs Zodiac W-wolf på jubilee). Det är kärlek det!!!
Fredags på w-wolfen
![]()
Håll hårt i båda!
Irriterande bra skick på den där. Varför ska just du få tag i den? Lite som att ge en apa en revolver. Inget bra kan hända...LOVE!!!!
![]()
Jag är själv rätt irriterande... Lite som en finne i röven. Jäkligt störande och klämmer du på mig gör det ont.Irriterande bra skick på den där. Varför ska just du få tag i den? Lite som att ge en apa en revolver. Inget bra kan hända...
Haha ok, ja med tanke på att du skrev i en tidigare post nånstans här på forumet att du skulle citat:Jag har fullt upp med att städa ut Halloween och renovera badrum. Eller ja, delegera arbete helt enkelt.![]()