• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
image.jpeg
Det finns tre stabila skäl att publicera denna bild.
1. Här hittar ni grymma stronkar till bra pris.
2. Han är skittrevlig
3. Framför allt är profilbilden så tyskt hårderotisk att man baxnar av rent avund.

Mycket snack om den där 7005'an.... Jag är skeptisk ;)
Men det jag ser av bilderna på nya Sea Dragon gillar jag!

• Like
Reactions: PJW
Exakt @JMolin där var jag och håller man stumt för länge uppför kaffebacken så hamnar man ju hos dig! Beträffande mässan så är det knappt värt 190 pix men alltid kul att se de klassiska vagnarna. De nya är mest dekaler och t-shirts....
Nej, tvärtom, släpper man gasen så landar man där du gjorde! :)
Jag förstår, såg ändå ut som att det fanns några sköna gamla godingar? Men goast var ändå draken, såklart.

Mycket snack om den där 7005'an.... Jag är skeptisk ;)
Men det jag ser av bilderna på nya Sea Dragon gillar jag!
Den är för liten och tunn. Tyvärr. Snygg men för damer.
7005:an däremot är magisk. Du kan inte få en större klocka som måttar 39mm. Härlig korpulent och med 24mm bandhorn så lyckas den vara både smakfullt liten och ändå tillräckligt stor. Alla som tvivlar har en sak gemensamt. De har inte upplevt den live. Så deeee så!

Ledsen men jag har svårt att förstå er vurm för detta ur....:sorry::sorry: Iofs har jag aldrig haft ett runt min handled....men ändå.
/J

Wolf-mania!
Efter ett antal inlägg och hyllningar av den fantastiska7005:an är det nu Wolfens tur. Denna galaktiska stilla havs-kryssare som käkar vithaj till frukost. Många dyröres-klock-ägare sneglar förundrat på denna gigant bland dykare och tänker tyst för sig själva: En sån skulle man haft.
Så låt oss göra en gemensam insats och fota era vidunder och lägg upp! Eller fota vad ni vill, vem fan är jag att bestämma vad som ska fotas?
FullSizeRender-1.jpg

Wolf-mania!
Efter ett antal inlägg och hyllningar av den fantastiska7005:an är det nu Wolfens tur. Denna galaktiska stilla havs-kryssare som käkar vithaj till frukost. Många dyröres-klock-ägare sneglar förundrat på denna gigant bland dykare och tänker tyst för sig själva: En sån skulle man haft.
Så låt oss göra en gemensam insats och fota era vidunder och lägg upp! Eller fota vad ni vill, vem fan är jag att bestämma vad som ska fotas?
FullSizeRender-1.jpg
Vad är det här? Trodde detta var en 7005 tråd men kanske såg fel.

Tillbaka
Topp