Pohlaren Eric
Jaktledare
Det blir helt enkelt bäst om du bara ger den till mig. Se så, lova.Jag är själv rätt irriterande... Lite som en finne i röven. Jäkligt störande och klämmer du på mig gör det ont.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir helt enkelt bäst om du bara ger den till mig. Se så, lova.Jag är själv rätt irriterande... Lite som en finne i röven. Jäkligt störande och klämmer du på mig gör det ont.
1.Det finns tre stabila skäl att publicera denna bild.![]()
1. Här hittar ni grymma stronkar till bra pris.
2. Han är skittrevlig
3. Framför allt är profilbilden så tyskt hårderotisk att man baxnar av rent avund.
Det känns verkligen inte som en bra idé...Det blir helt enkelt bäst om du bara ger den till mig. Se så, lova.
Minnen för livet. Oskulden försvinner. Den stora kärleken. Barnen föds. Man köper sin första 7005:a. Man upptäcker att den är VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA. Man rantar om den resten av livet...Det känns nästan som att livet fick en ny mening direkt efter upptäckten av 7005:ans storhet. En väldigt överväldigande känsla...
![]()
Äh, lägg av. Visst är det något visst med den bestämda blicken och Preussiska mustaschen.1.
2.
3.![]()
Bismarck vibbarna lyser onekligen genom.Äh, lägg av. Visst är det något visst med den bestämda blicken och Preussiska mustaschen.
Gissar att han extraknäcker här..Äh, lägg av. Visst är det något visst med den bestämda blicken och Preussiska mustaschen.
Korrekt: Han pendlar mellan denna och The Blue Oyster bar !Gissar att han extraknäcker här..
Inte än iaf... Men det kommer nog.Det är fortfarande ingen här som sitter på någon av de nya modellerna från allas vårat Zodiac?![]()
![]()
![]()
Skamlöst stulna bilder...
Ja, jag skulle vilja se dessa godingar på svensk mark och så småningom, när priserna förhoppningsvis sjunkit lite, komma över en själv. Särskilt den nya Sea Dragon Heritage hägrar..Inte än iaf... Men det kommer nog.
Jaså du hängde i Nacka Strand? Det är ju nästan i mina trakter.. Var mässan bra?I helgen ställdes det ut div fartåk på fyra hjul från alla delar av världen i en gamal fabrikslokal sydost om Sthlm. Draken var där för att säkerställa ordningen!
![]()
Jag var också skeptisk. Men det va sånt jäkla tjöt om den så jag va tvungen att fixa en... Och nu är jag helt frälst! Den är i en klass för sig själv.Mycket snack om den där 7005'an.... Jag är skeptisk
Men det jag ser av bilderna på nya Sea Dragon gillar jag!
Nej, tvärtom, släpper man gasen så landar man där du gjorde!Exakt @JMolin där var jag och håller man stumt för länge uppför kaffebacken så hamnar man ju hos dig! Beträffande mässan så är det knappt värt 190 pix men alltid kul att se de klassiska vagnarna. De nya är mest dekaler och t-shirts....
Den är för liten och tunn. Tyvärr. Snygg men för damer.Mycket snack om den där 7005'an.... Jag är skeptisk
Men det jag ser av bilderna på nya Sea Dragon gillar jag!
Man har ju svårt att tro att denna rackare "bara" är 39mm. Men det är ju som du säger, den är härligt korpulent med utfyllnad på rätt ställen.Måndag!
Överleva!
![]()
Inte förrän jag hade mitt eget exemplar förstod jag att detta är Världens Snyggaste KlockaLedsen men jag har svårt att förstå er vurm för detta ur....Iofs har jag aldrig haft ett runt min handled....men ändå.
/J
Vad är det här? Trodde detta var en 7005 tråd men kanske såg fel.Wolf-mania!
Efter ett antal inlägg och hyllningar av den fantastiska7005:an är det nu Wolfens tur. Denna galaktiska stilla havs-kryssare som käkar vithaj till frukost. Många dyröres-klock-ägare sneglar förundrat på denna gigant bland dykare och tänker tyst för sig själva: En sån skulle man haft.
Så låt oss göra en gemensam insats och fota era vidunder och lägg upp! Eller fota vad ni vill, vem fan är jag att bestämma vad som ska fotas?
![]()
Som jag och min ölmage m.a.oMan har ju svårt att tro att denna rackare "bara" är 39mm. Men det är ju som du säger, den är härligt korpulent med utfyllnad på rätt ställen.
![]()
![]()