Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Re-edition.
V-Wolfen är brutalt maskulin.Up for a fight...
![]()
FY FAAAAN VILKEN STÄNKARE!!!Morronmys...
![]()
![]()
Black cherry. Livsfarligt och sockersött. Ungefär som en sjödrake ska varaFY FAAAAN VILKEN STÄNKARE!!!
Nu måste vi bara ha ett snapy namn på den...
Tävling! Bandverktyg till förslag som rockar.
Dracula!FY FAAAAN VILKEN STÄNKARE!!!
Nu måste vi bara ha ett snapy namn på den...
Tävling! Bandverktyg till förslag som rockar.
Even betterDracula!
Daredevil vinner! Passar dessutom @Andy McB som har mer kulor än förstånd. Inga mentala bromsklossar där inte...Daredevil, Red hot chili pepper, Carrottop
Eller ett lång shot ifall någon sätter referensen: Clyde
Edit: Lång shot?! Long för helvetet
Ja den var väldigt lång... Säkert flera mil. Jag löser den inte tyvärr.Daredevil, Red hot chili pepper, Carrottop
Eller ett lång shot ifall någon sätter referensen: Clyde
Edit: Lång shot?! Long för helvetet
NejNu är det väl ändå så att klockan sitter på min arm. Borde inte jag har slutgiltig talan?![]()
Va fan! Nu blir jag sur!
Ja alltså överdrivet lång... feel no shame.Ja den var väldigt lång... Säkert flera mil. Jag löser den inte tyvärr.
Aha! Nu när du säger det känns det ju solklart. Mycket dåligt att vi inte listade ut det. Vi Zodiac-ägare är ju trots allt kända för att vara klart intelligentare än genomsnittet.Ja alltså överdrivet lång... feel no shame.
Döpt efter "Den vilda fighten" med Clintan. Hans kompanjon är ju en orangutang vid namn Clyde. Och han är ju lite rödlätt.
HUR kunde ni inte sätta den?!
Ser riktigt brutal utStor och elak. Och jäkligt hård!
![]()
Det är den. Skaffar jag bara en fet meshlänk till den så går den nog att använda som ankare till hangarfartyg.Ser riktigt brutal ut![]()
Äntligen! Big Fat Mesh från vår favvo leverantör. Go!Det är den. Skaffar jag bara en fet meshlänk till den så går den nog att använda som ankare till hangarfartyg.
Är lite orolig att resten av klockorna i lådan i så fall blir galet avis, får skrämselhicka och slutar ticka.Äntligen! Big Fat Mesh från vår favvo leverantör. Go!
Instämmer!Ja, då smäller det...
Ska jag sluta yla VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA varje gång jag skriver om 7005:an.
Knappast. Läs gärna min recension av Sea Wolfen så står ju svaret där. Jag skiter ju blankt i verket. Fördel Sea Wolf för antireflex i övrigt så är bara en fråga relevant. Om bara en klocka får följa med till den brinnande vikingabåten... Då är det VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA. Som har ett snyggt och fungerande spänne.
![]()