• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
Stor och elak. Och jäkligt hård!

FullSizeRender-6.jpg

Ja alltså överdrivet lång... feel no shame.
Döpt efter "Den vilda fighten" med Clintan. Hans kompanjon är ju en orangutang vid namn Clyde. Och han är ju lite rödlätt.
HUR kunde ni inte sätta den?!
Aha! Nu när du säger det känns det ju solklart. Mycket dåligt att vi inte listade ut det. Vi Zodiac-ägare är ju trots allt kända för att vara klart intelligentare än genomsnittet.

Ja, då smäller det...
Ska jag sluta yla VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA varje gång jag skriver om 7005:an.

Knappast. Läs gärna min recension av Sea Wolfen så står ju svaret där. Jag skiter ju blankt i verket. Fördel Sea Wolf för antireflex i övrigt så är bara en fråga relevant. Om bara en klocka får följa med till den brinnande vikingabåten... Då är det VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA. Som har ett snyggt och fungerande spänne.
image.jpeg

Ja, då smäller det...
Ska jag sluta yla VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA varje gång jag skriver om 7005:an.

Knappast. Läs gärna min recension av Sea Wolfen så står ju svaret där. Jag skiter ju blankt i verket. Fördel Sea Wolf för antireflex i övrigt så är bara en fråga relevant. Om bara en klocka får följa med till den brinnande vikingabåten... Då är det VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA. Som har ett snyggt och fungerande spänne.
image.jpeg
Instämmer!
Trevlig recension förresten.
FullSizeRender-27.jpg

Tillbaka
Topp