Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rock on!!Undrar om inte nya Sea Dragonen skulle vara en fin gåva till frugan på bröllopsdagen. Hon har episkt klena armar, men den där ser ju inte ut att ha allt för långa bandhorn.
Kanske ska chansa!?! Vad är det värsta som kan hända? Hon vägrar använda den och får sina känslor svårt sårade lagom till julledigheten. Men då kan ju jag ta den, jamenar ingen mening med att klockan bara ligger där.
True shit! En extra extremt ovanlig färg. I och med att jag har en Petroliumfärgad i delar så vågar jag påstå att den är ensam i Sverige. Tills någon bevisar motsatsen.Zodiacnördar, om nån vill plocka denhär rariteten innan den åker upp på k&s så har ni såklart förtur.
Köpt av herr jajjamensan, enda exemplaret i Sverige skulle jag tro, aldrig sett på ebay eller nåt annat heller för den delen.
![]()
Den är alltså grå med en hint av brunt, och sitter på det klassiska zodd-gummit som doftar så härlig vanilj.
Har tänkt mig runt 4.5K, bud välkomnas såklart också via PM.
Bra id'e. Berätta för tråden hur du fick den till Sverige sedan. Tror den passar även en riktigt klen arm. Kör!Undrar om inte nya Sea Dragonen skulle vara en fin gåva till frugan på bröllopsdagen. Hon har episkt klena armar, men den där ser ju inte ut att ha allt för långa bandhorn.
Kanske ska chansa!?! Vad är det värsta som kan hända? Hon vägrar använda den och får sina känslor svårt sårade lagom till julledigheten. Men då kan ju jag ta den, jamenar ingen mening med att klockan bara ligger där.
Stenhård trio!No tjafs!
![]()
Kompromisslös jävla trio detdär...No tjafs!
![]()
Jag gillar starkt vart du är påväg i ditt Zodiacande. Storlek på den där pärlan?Jag gör åtminstone något vettigt när jag inte skriver här...
Plösar inte omkring i Thailand utan köper potenta klockor...
![]()
Jag är påväg dit jag behövs. Överallt!Jag gillar starkt vart du är påväg i ditt Zodiacande. Storlek på den där pärlan?
Bredd på luggisarna?Jag är påväg dit jag behövs. Överallt!
40mm
Ah, om det ska vara någon tomtejävel i denna tråd så ska det givet vara Bad Santa. Heil Billy Bob...God jul och grått nytt hår på er alla underbara tokstollar i denna tråd !
![]()
När landar denna?Jag är påväg dit jag behövs. Överallt!
40mm
Om inte skoj måste den vara min förresten här är det 30 i Polen havet lika såJag gör åtminstone något vettigt när jag inte skriver här...
Plösar inte omkring i Thailand utan köper potenta klockor...
![]()
PoolenOm inte skoj måste den vara min förresten här är det 30 i Polen havet lika så
Unnar jag dig...Om inte skoj måste den vara min förresten här är det 30 i Polen havet lika så
Här råder amnesti för alla förbrytelser med Zodiac i centrum. Kör!Passar på att tipsa om min säljesannons där det finns en härlig red dot till salu. Om det inte är ok att göra reklam för sina egna trådar säg till så tar jag bort detta.
![]()
Korrekt. Oslagbar. Hårdare än det mesta men mjukt nog för hemmakväll i ulltofflor.DareDevil är så våldsamt snygg att den väcker kärleken till Sea Dragon till liv igen.Den oslagbara quartz beatern.![]()
Vafalls?! Du har blivit tokig. Slutar aldrig att förvåna en - härligt.Brutalt snygg och gjord bara för mig.
SDC AntiPanda med PVD kronoknappar. På superläcker racingstrap med orangea sömmar. Grrr. Räkna aldrig ut denna gamla favorit!
![]()
Jag har bara jobbat lite för mycket. Men på klockfonten mycket nytt. Ska blåsa lite livsande i denna tråd under jullovet. Bänka er slöfockar. Och kontra gärna.Vafalls?! Du har blivit tokig. Slutar aldrig att förvåna en - härligt.
Kul. Jag ser sannerligen fram emot det! ser särskilt fram emot Pepsi GMTn.Jag har bara jobbat lite för mycket. Men på klockfonten mycket nytt. Ska blåsa lite livsande i denna tråd under jullovet. Bänka er slöfockar. Och kontra gärna.