• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
image.jpeg
Är gaaaalet pepp! Har fått ihop delar till, låt oss kalla den så, 7005 Chrono med silverfärgad tavla. Hårdare än Wolfram! Tyngre än bly! Rockigare än AC/DC! Nu ska eländet bara monteras av en motvillig uris. Må julhandeln brinna i..

Undrar om inte nya Sea Dragonen skulle vara en fin gåva till frugan på bröllopsdagen. Hon har episkt klena armar, men den där ser ju inte ut att ha allt för långa bandhorn.

Kanske ska chansa!?! Vad är det värsta som kan hända? Hon vägrar använda den och får sina känslor svårt sårade lagom till julledigheten. Men då kan ju jag ta den, jamenar ingen mening med att klockan bara ligger där.

Undrar om inte nya Sea Dragonen skulle vara en fin gåva till frugan på bröllopsdagen. Hon har episkt klena armar, men den där ser ju inte ut att ha allt för långa bandhorn.

Kanske ska chansa!?! Vad är det värsta som kan hända? Hon vägrar använda den och får sina känslor svårt sårade lagom till julledigheten. Men då kan ju jag ta den, jamenar ingen mening med att klockan bara ligger där.
Rock on!!

Zodiacnördar, om nån vill plocka denhär rariteten innan den åker upp på k&s så har ni såklart förtur.
Köpt av herr jajjamensan, enda exemplaret i Sverige skulle jag tro, aldrig sett på ebay eller nåt annat heller för den delen.
20151029_154429.jpg

Den är alltså grå med en hint av brunt, och sitter på det klassiska zodd-gummit som doftar så härlig vanilj.
Har tänkt mig runt 4.5K, bud välkomnas såklart också via PM.

Zodiacnördar, om nån vill plocka denhär rariteten innan den åker upp på k&s så har ni såklart förtur.
Köpt av herr jajjamensan, enda exemplaret i Sverige skulle jag tro, aldrig sett på ebay eller nåt annat heller för den delen.
20151029_154429.jpg

Den är alltså grå med en hint av brunt, och sitter på det klassiska zodd-gummit som doftar så härlig vanilj.
Har tänkt mig runt 4.5K, bud välkomnas såklart också via PM.
True shit! En extra extremt ovanlig färg. I och med att jag har en Petroliumfärgad i delar så vågar jag påstå att den är ensam i Sverige. Tills någon bevisar motsatsen.

Bra id'e. Berätta för tråden hur du fick den till Sverige sedan. Tror den passar även en riktigt klen arm. Kör!

Tillbaka
Topp