Pohlaren Eric
Jaktledare
VÄRLDENS SNYGGASTE KRONOGRAF!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävulskt fet. Vilken slår hårdast enligt herr Jajjamensan? Chronon eller 7005an?Såååååå snygg!
![]()
7005:an är livsnödvändig och kronon livets salt. Mao man ska ha båda. Men just nu är det lite nykärt med kronografen. Årets julklocka...Jävulskt fet. Vilken slår hårdast enligt herr Jajjamensan? Chronon eller 7005an?
Årets nyårsklocka får det bli för min del7005:an är livsnödvändig och kronon livets salt. Mao man ska ha båda. Men just nu är det lite nykärt med kronografen. Årets julklocka...
7005:an har samma effekt som vingummi. Man kan inte sluta tugga...God jul! Lite godis på det med legenden
![]()
Ujj så stiligt!
Jag vill ha den! Skicka den för det priset du vill!
Såvida jag inte får hjärnsläpp så kommer den aldrig säljas... Tyvärr.Jag vill ha den! Skicka den för det priset du vill!
Damn! Det var du som sa det...Tycker de gör en del snygga, dock har en av de fulaste hamnat hos mig av en slump. Verkar dock vara ett bra urverk.![]()
Nope! Inte kommit än. Har hört att Posten kämpar på.@Eric Jajjamensan P - Hur går det med Pepsi GMT?!?
Kämpar du lika hårt?Nope! Inte kommit än. Har hört att Posten kämpar på.
Så där ja!Å Apple på Bund!![]()
Och eftersom vi inte har samma tavla så får min heta Ghost Devil.Min Daredevil...
![]()
Vilket onödigt pet i mitt känsligaste öga. Visst din ÄR FINARE. God Jul för helvete!!!Och eftersom vi inte har samma tavla så får min heta Ghost Devil.
Sa aldrig att den va finare... Bara lite spökigare. Sluta grina nuVilket onödigt pet i mitt känsligaste öga. Visst din ÄR FINARE. God Jul för helvete!!!